klopt, dat vind ik ook wel een gemisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzoMaar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
Dat blijft denk ik wel in het hele seizoen doorgaan, steeds een klein stukje. En dan op het laatst de finalequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"![]()
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd![]()
quote:Bones moet de botten van een vermiste vrouw identificeren die gevonden zijn op de bodem van een vijver. De botten blijken afkomstig van een vrouw die een geheime relatie heeft gehad met een senator. Bovendien blijkt dat de vrouw zwanger was.
Ja, van de eerste aflevering volgens mijquote:
Inderdaad. Zag het meteenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ja.... het was de 1ste aflevering. Ze heeft ze natuurlijk pas later in de serie "teruggevonden"quote:Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat het me ook al af te vragen.
(had m overigens nog niet gezien)
maar ze had het over dr verdwenen ouders en die had ze toch teruggevonden?
quote:Een man wordt vermoord tijdens het autorijden. Dr. Brennan en haar team gaan op onderzoek uit en komen op het spoor van een terrorist.
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef P_B het volgende:
Een kleine greep uit mijn geheugen:
Alias, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Charmed, Dawson's Creek, The 4400, Scrubs en Prison Break worden/werden allemaal of halverwege een seizoen afgekapt of 2 jaar later als "winterverrassing" uitgezonden. En vervolgens ben je dus weer helemaal uit het verhaal.
Uitermate Irritant!
Buffy is toen in seizoen 7 wel halverwege afgebroken, terwijl het toen op de BBC wel gewoon verder ging.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef boneyard het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.
alias is inderdaad zwaar raar uitgezonden, angel en charmed moeten nog afgerond worden. die andere series kijk ik niet.
en er zijn veel meer series die wel vrij gewoon uitgezonden zijn.
Volgens www.tvgids.nl krijgen we "Man in the fallout shelter", de 9de aflevering van het 1e seizoen. De kerstaflevering ook nog, terwijl het bloedheet is................. Toch een oudje, dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:19 schreef Piepje het volgende:
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!
6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
I stand correctedquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef boneyard het volgende:
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
komende week pas, 6 meiquote:Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef IV_Xample het volgende:
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
leukquote:Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |