nou evenveel als jessica alba op hoor, alleen heeft jessica wat lichtere tinten, want koerier meisje is al donkerder van zichzelf, ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef SlimShady het volgende:
dat meisje had wel erg veel make-up voor een koerier.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06352/koerier01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
toegegeven, ze is wel mooi.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06352/koerier02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik lees de boeken van K. Reichs ook, leest lekker weg alleen vind ik de serie er niet veel van weghebben eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef LordLynx het volgende:
Blijf het een leuke serie vinden, vooral de interactie tussen Brennan en Booth vind ik goed geslaagd.
Vreemd trouwens dat deze serie zo ongelooflijk anders is dan de boeken van Kathy Reichs, daar vind ik dus totaal niets aan, terwijl ze over hetzelfde karakter gaan.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef boneyard het volgende:
wie was die bekende vader nou precies? hij leek op iemand van zz top
klopt ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef boneyard het volgende:
wie was die bekende vader nou precies? hij leek op iemand van zz top
Ik dacht, waarom staat daar s06e19? En ik zat op die link te kijken, en kende de acteurs niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:42 schreef boneyard het volgende:
zaterdag 15 oktober 2006, 22:40-23:40, net5
s06e19 intoxicated
Als Denise Eldidge haar vijftienjarige dochter Carrie in bed aantreft met de éénentwintigjarige Justin, schakelt ze direct de politie in om Justin aan te klagen voor geslachtsgemeenschap met een minderjarig meisje. Olivia staat Carrie bij en schakelt een kinderrechter in. Wanneer Denise plotseling overlijdt, staan zowel Carrie en Justin bovenaan de lijst van verdachten.
bron: tvgids.nl
Ja, dat was een leuk momentquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef boneyard het volgende:
tja wat moet je er over zeggenik vind het een erg leuk serie, spannende zaken met een goede dosis humor. ik vroeg me in het begin af hoe lang botten boeiend konden blijven, maar dat zit dus wel goed.
de afgelopen keer met die mevrouw die kwam controleren of iedereen wel te vertouwen was was lachen. toen ze uiteindelijk bij bones aankwam en na een telefoontje zelfs al haar aantekeningen moest vernietigen, geweldig. ik had dat niet aan zien komen, ik dacht dat ze de ene gast aan het opjutten was om toch van alles te vertellen, maar daar kwam ze niet eens aan toe.
Hij is nog wel Angel, maar in de serie denk ik (vrijwel) niet aan Angel, dus hij zet het karakter dan toch gewoon goed neer.quote:op sommige forums vind men david boreanaz nog steeds te veel angel, maar dat heb ik al helemaal niet meer, hij is gewoon booth en dat doet ie goed.
Dat is idd een leuke vraag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef IV_Xample het volgende:
wat ik ook zo leuk vind is de spanning tussen booth en brennan
zou het ooit nog eens op iets uitdraaien??
Idd, maar wel een erg leuke serrie om te kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Ook leuk is dat Brennan zo wereldvreemd is. Zodra er een bekend persoon/serie/film genoemd wordt, zegt ze "that doesn't mean anything to me."
Ik mis Angel...quote:Hij is nog wel Angel, maar in de serie denk ik (vrijwel) niet aan Angel, dus hij zet het karakter dan toch gewoon goed neer.
Ik vond hem ook zeker leuk!!quote:Op maandag 13 november 2006 07:46 schreef diedlaughing het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren leuk.
Booth die bones red.![]()
nah, juist op deze manier is het veel leuker vind ik.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef diedlaughing het volgende:
Dat moet nog wel wat worden tussen Booth en Bones.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |