Ik las ooit een review van iemand die TomTom in de VS teste en er aan het eind van de rit achter kwam dat de aansteker in huurauto's uitstaan, dus vraag eerst eens bij hun.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Danny het volgende:
ow, ik wil m'n pda met tomtom meenemen (usa kaarten heb ik al), maar zijn de aansteker adapters daar hetzelfde als hier?
Klopt, je mag dan ook meestal niet roken in de huurauto's, zou ik ook even navragen. En je extra laten verzekeren. Het is ook zo dat degene met de credit-card mag rijden. Althans, zoiets meen ik me te herinneren toen ik in Miami een auto huurde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:45 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik las ooit een review van iemand die TomTom in de VS teste en er aan het eind van de rit achter kwam dat de aansteker in huurauto's uitstaan, dus vraag eerst eens bij hun.
Je kan beste het uitgebreide pakket nemen, zit de verzekering erin en een extra rijder. Goedkoper als je dat nu al regelt dan ter plekke, maar misschien is dat boter na de maaltijd voor Danny.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:57 schreef static het volgende:
[..]
Klopt, je mag dan ook meestal niet roken in de huurauto's, zou ik ook even navragen. En je extra laten verzekeren. Het is ook zo dat degene met de credit-card mag rijden. Althans, zoiets meen ik me te herinneren toen ik in Miami een auto huurde.
En veel plezier uiteraard.
Nee, danny gaat de winsten van Fok! lekker uitgeven bij het blackjacken!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:05 schreef donald_dick het volgende:
Zo, Danny is bezig met een charme offensief
Doe eens normaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:05 schreef donald_dick het volgende:
Iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:44 schreef dahei het volgende:
Dus je bent zeven jaar niet op vakantie geweest en je gaat naar iets waar je negen jaar geleden hebt gedaan? Kun je niet beter iets doen wat je nog niet hebt gedaan?
quote:
knor heeft dit nog niet gedaan en hiervan weet ik zeker dat het leuk isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:44 schreef dahei het volgende:
Dus je bent zeven jaar niet op vakantie geweest en je gaat naar iets waar je negen jaar geleden hebt gedaan? Kun je niet beter iets doen wat je nog niet hebt gedaan?
Anders kijk je in het vervolg goed wanneer het topic is geopend!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:05 schreef donald_dick het volgende:
joh laat 'm toch. ik besteed zo min mogelijk tijd en aandacht aan dat soort josti'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders kijk je in het vervolg goed wanneer het topic is geopend!
Achterlijk bosmongool!
Your kwait rait!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef Danny het volgende:
[..]
joh laat 'm toch. ik besteed zo min mogelijk tijd en aandacht aan dat soort josti's
die zit in Miami. Je bedoelt Grissomquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Your kwait rait!![]()
OT:
Las Vegas is zo ontzettend gaaf imo.... Say hello to Horatio for me
Of course..... op mijn werk ben ik nooit zo scherp als thuis.... (ik moet toch iets als excuus aanvoeren voor deze verschrikkelijke fout)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
die zit in Miami. Je bedoelt Grissom
Ja en of je actief hebt meegewerkt aan de holocaust etcquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef static het volgende:
Ohw, misschien is het handig om al die formulieren voor de US (zijn vast wel ergens op schiphol.nl of klm.nl te vinden) in te vullen; ze willen van alles weten, tot en met waar je verblijft.
hier dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:31 schreef static het volgende:
Ohw, misschien is het handig om al die formulieren voor de US (zijn vast wel ergens op schiphol.nl of klm.nl te vinden) in te vullen; ze willen van alles weten, tot en met waar je verblijft.
Je hoeft alleen je eerste nacht op te geven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:56 schreef static het volgende:
Leuk met een rondreis waar je zelf kunt bepalen waar je blijft slapen eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |