abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40491620
Helaas moeten mijn vriendin en ik tijdelijk een rubbertje gebruiken als wij de liefde bedrijven.

Nou zijn die dingen toch al kut, dus dachten We laten we er maar het beste van maken. Het leek ons wel eens grappig om eens die Pleasuremax Tingle van Durex te gebruiken, want die schijnen te tintelen.

Dus ik vanmorge naar de drogist, zo'n pakkie gekocht voor ¤ 11,59 gelijk door naar me'n vriendin, om die sensuele tintelingen te ervaren, MAAR DAN VOEL JE HELEMAAL NIKS

Save a mouse, eat a pussy.
pi_40491713
terugbrengen en geld tereug vragen
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:34:28 #3
139585 Skyloto
(erg) Nutteloos
pi_40491743
Bewijs aan de verkoopster dat het niet werkt en vraag het geld terug.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:34:51 #4
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40491762
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:30 schreef -calimero- het volgende:
Helaas moeten mijn vriendin en ik tijdelijk een rubbertje gebruiken als wij de liefde bedrijven.

Nou zijn die dingen toch al kut, dus dachten We laten we er maar het beste van maken. Het leek ons wel eens grappig om eens die Pleasuremax Tingle van Durex te gebruiken, want die schijnen te tintelen.

Dus ik vanmorge naar de drogist, zo'n pakkie gekocht voor ¤ 11,59 gelijk door naar me'n vriendin, om die sensuele tintelingen te ervaren, MAAR DAN VOEL JE HELEMAAL NIKS

gek. dat heb ik ook als ik ooit een condoom moet gebruiken. dan voel ik ook niets
pi_40491854
Joh, je moet gewoon de George Foreman Grill kopen! Die is ECHT goed!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_40491921
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:37 schreef drugsgebruiker het volgende:
Joh, je moet gewoon de George Foreman Grill kopen! Die is ECHT goed!
Als je het lekbakje maar niet vergeet
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:43:44 #7
139585 Skyloto
(erg) Nutteloos
pi_40492026

PR/Manusje van alles vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:19:05 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40493032
Gewoon vragen of die verkoopster hem kan demonstreren, oow je hebt een vriendin... nahjah gewoon om een demo vragen !
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')