abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40490234
* Razztwizzle werkt keihard om af te studeren
* Razztwizzle stuurt alle stukken op tijd in zodat het allemaal geregeld is
* Razztwizzle belt zelfs nog de Universiteit op om te vragen of alles nu rond is, ja dat was het, en ja ik kon op 30 augustus m'n bachelorbul op komen halen.

en dan krijg je dit:

Beste Razztwizzle,

Ik heb helaas een teleurstellende mededeling. Bij de planning van jouw buluitreiking kreeg ik bericht van Bureau Studentzaken dat van jou geen geldige geslaagdverklaring aanwezig is. Maak je niet ongerust, je bent natuurlijk geslaagd, maar in de papiermolen tussen CSA, BSZ, het secretariaat van Engels en de Examencommissie lijkt er iets te zijn misgegaan. Ik weet zelf 100% zeker dat ik jouw geslaagdverklaring heb getekend en doorgegeven, maar hij is kennelijk niet aangekomen en geregistreerd. Normaal gesproken is dit geen probleem (hoewel het voor zover ik weet nog maar één keer eerder is gebeurd). CSA maakt een nieuwe verklaring, alle partijen zetten een handtekening en het probleem is opgelost. Nu zit ik min of meer met mijn handen in het haar. Het secretariaat is wegens vakantie gesloten en (erger) CSA ligt stil omdat ze verhuizen naar een andere locatie. Pas over twee weken, als CSA weer open gaat, kunnen we actie ondernemen, en dan wordt het erg krap natuurlijk.

Nu zijn er twee mogelijkheden:

1. We gaan er vanuit dat alles op tijd rond komt en we bereiden ons voor op de buluitreiking van 30 augustus. Het risico is dat het kort van tevoren moet worden afgeblazen. Voor ons geen probleem, maar voor jou natuurlijk heel vervelend.

2. We schuiven voor de zekerheid naar 27 september.

Zelf durf ik optie 1 wel aan. Het secretariaat, BSZ en de examencommissie zetten alle zeilen bij om het op tijd rond te krijgen; we zijn alleen afhankelijk van CSA.

Ik vind het heel vervelend dat ik je met deze vraag moet confronteren, maar wat heeft jouw voorkeur? The devil or the deep blue sea?

Met excuses namens de bureaucratie,

Meneer van de Examencommissie

Kunnen Universiteiten nou nooooit eens in één keer iets goed doen!?

Trouwens, niks tegen op de meneer die het mailde hoor, toffe gast enzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2006 19:44:03 ]
pi_40490264
Eh nee elk jaar gaat er wel iets mis....
pi_40490993
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:20:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40492999
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:20:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:27:07 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40493233
Wat doet die vent nou moeilijk, dan tekent ie toch gewoon een nieuwe geslaagdverklaring.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  PR/Manusje van alles vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:38:59 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40493532
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet die vent nou moeilijk, dan tekent ie toch gewoon een nieuwe geslaagdverklaring.
Dat doet hij ook alleen werken die examen bureaus niet mee vakantie enzo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:01:38 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40494163
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat doet hij ook alleen werken die examen bureaus niet mee vakantie enzo
Naja ik had niet gelezen sorry.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:05:36 #8
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_40494295
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Razztwizzle het volgende:
* Razztwizzle] werkt keihard om af te studeren[/me]
[me=Razztwizzle] stuurt alle stukken op tijd in zodat het allemaal geregeld is[/me]
[me=Razztwizzle belt zelfs nog de Universiteit op om te vragen of alles nu rond is, ja dat was het, en ja ik kon op 30 augustus m'n bachelorbul op komen halen.

en dan krijg je dit:

- Knip-

The devil or the deep blue sea?

- Knip-

Stond dat er echt ja? . In een officiele brief? .
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:09:16 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40494426
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef Kurk het volgende:

[..]

En hem tutoyeren?
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:09:40 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40494438
Laat een advocatenvrindje van je pa (of ma ) en beetje dikdoenerige aangetekende brief schrijven. Hadden ze bij mij binnen 2 dagen alles weer gevonden. UvA prutsers
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_40501318
Het is slechts een buluitreiking, niet meer dan een formaliteit. Wat boeit het nou dat dat een paar weken later is?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_40501805
Juist, waarom die ontzettend haast?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 02:31:30 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40502483
dan weet je meteen 't niveau van de universiteit waar je heen gaat hè
Huilen dan.
pi_40504683
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef Kurk het volgende:

[..]

Officiële e-mail en die man is zo'n beetje één van de tofste docenten in Groningen, vandaar dat ik hem niks kwalijk neem, maar wel die incompetente niet-meewerkende administratie!
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Hyperdude het volgende:
Laat een advocatenvrindje van je pa (of ma ) en beetje dikdoenerige aangetekende brief schrijven. Hadden ze bij mij binnen 2 dagen alles weer gevonden. UvA prutsers
Euh, ja, ik wil best m'n hoogleraar-schoonvader laten drammen, maar als er niemand is bij de Centrale Administratie dan heeft het ook weinig zin lijkt me.
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef 700MB het volgende:
Het is slechts een buluitreiking, niet meer dan een formaliteit. Wat boeit het nou dat dat een paar weken later is?
Omdat alle studiegenoten/vriendinnen/lieve mensen in Groningen waar ik jaren samen mee heb gestudeerd/-leefd/-feest/etc. het wèl op 30 augustus hebben, omdat ik (+ouders +schoonfamilie + aanhang) er al vrij voor heb genomen, omdat ik 28 september al studeer in Utrecht en omdat ik het gewoon stom vind dat ze juist mijn verklaring kwijt zijn
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef Isdatzo het volgende:
dan weet je meteen 't niveau van de universiteit waar je heen gaat hè
Vanaf september ga ik verder met een Master in Utrecht, maar ik betwijfel of hun administratie zo veel beter is
pi_40519604
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Omdat alle studiegenoten/vriendinnen/lieve mensen in Groningen waar ik jaren samen mee heb gestudeerd/-leefd/-feest/etc. het wèl op 30 augustus hebben
Nou en? Het gaat om een stom papiertje, meer niet.
quote:
omdat ik (+ouders +schoonfamilie + aanhang) er al vrij voor heb genomen
Voor de uitreiking van een briefje? Laat ze hem anders gewoon per post opsturen ofzo...
quote:
omdat ik 28 september al studeer in Utrecht
Dan is 27 september dus nog op tijd.
quote:
omdat ik het gewoon stom vind dat ze juist mijn verklaring kwijt zijn
Er zit uiteraard geen verschil in of je de jouwe of die van iemand anders kwijt zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_40519674
Dit doet me denken aan een diploma-uitreiking van de middelbare school. Tijdens de uitreiking was het diploma van één de geslaagden zoek

Zat hij daar, klaar om te ondertekenen, hadden ze z'n diploma vergeten
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:30:25 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_40519953
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:17 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nou en? Het gaat om een stom papiertje, meer niet.
[..]

Voor de uitreiking van een briefje? Laat ze hem anders gewoon per post opsturen ofzo...
[..]
Zo stom lijkt me dat papiertje nou niet echt. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_40520029
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:

Zo stom lijkt me dat papiertje nou niet echt. .
Toch is het niet meer dan een papiertje. Gehaald is gehaald, zolang dat geregistreerd staat is dat papiertje verder niet meer relevant.
pi_40534617
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

Toch is het niet meer dan een papiertje. Gehaald is gehaald, zolang dat geregistreerd staat is dat papiertje verder niet meer relevant.
Kijk, dat jij nou geen waarde hecht aan het moment van uitreiken van een papiertje waar je hard voor hebt gewerkt is jouw probleem, ìk vind het kut dat ik er nu langer op moet wachten, ik kom in de knoei met de Universiteit Utrecht waar ik 1 september begin en die nu al aan het zeuren zijn om die bul, ik wil graag samen met m'n vrienden in Groningen die óók die bul krijgen op 30 augustus die uitreiking meemaken, samen met ze feesten en ik vind het belangrijk dat m'n ouders daarbij zijn. Zij hebben natuurlijk wel betaald en gesteund en geholpen met vanalles en ze hebben er nou eenmaal vrij voor genomen.

Dus, zit het niet zo te bagatelliseren wil je
pi_40534662
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef Razztwizzle het volgende:

Kijk, dat jij nou geen waarde hecht aan het moment van uitreiken van een papiertje waar je hard voor hebt gewerkt is jouw probleem, ìk vind het kut dat ik er nu langer op moet wachten, ik kom in de knoei met de Universiteit Utrecht waar ik 1 september begin en die nu al aan het zeuren zijn om die bul, ik wil graag samen met m'n vrienden in Groningen die óók die bul krijgen op 30 augustus die uitreiking meemaken, samen met ze feesten en ik vind het belangrijk dat m'n ouders daarbij zijn. Zij hebben natuurlijk wel betaald en gesteund en geholpen met vanalles en ze hebben er nou eenmaal vrij voor genomen.

Dus, zit het niet zo te bagatelliseren wil je
700MB heeft het volgens mij over de geslaagdverklaring, en daar heeft hij een punt.

Zolang bij de RUG maar in de computer staat dat jij die geslaagdverklaring hebt behaald, is het irrelevant waar het papiertje is. Dat is immers niet meer dan een stuk papier. Ctrl-p en klaar.

Dus ongeacht waar het papiertje is, moet jij gewoon af kunnen studeren op de datum die jij graag wil.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:20:27 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40538498
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:26 schreef ChrisJX het volgende:
...
Dus ongeacht waar het papiertje is, moet jij gewoon af kunnen studeren op de datum die jij graag wil.
Jij hebt zeker nog nooit een aanvaring gehad met bureaucraten!?
Zonder het juiste papiertje KAN ER NIETS.
Tenzij jij ze het leven zuur kunt maken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:29:04 #22
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40538735
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht.. dat komt alles behalve slim over..
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40538866
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Dat bedoel ik. Zonder papiertje kan er van alles, maar ze willen niet

En vertel mij wat over bureaucratisch gedoe rondom buluitreikingen. Ze konden pas twee weken van te voren vertellen of ik op datum x of y mijn uitreiking zou hebben. Is zo lekker handig ook voor degenen die je wilt uitnodigen, die daar vrij voor moeten vragen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:39:30 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40539023
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Niet zo kort door de bocht.. dat komt alles behalve slim over..
Jij bent bureaucraat!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')