Dat doet hij ook alleen werken die examen bureaus niet mee vakantie enzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet die vent nou moeilijk, dan tekent ie toch gewoon een nieuwe geslaagdverklaring.
Naja ik had niet gelezen sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doet hij ook alleen werken die examen bureaus niet mee vakantie enzo
Stond dat er echt ja?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Razztwizzle het volgende:
* Razztwizzle] werkt keihard om af te studeren[/me]
[me=Razztwizzle] stuurt alle stukken op tijd in zodat het allemaal geregeld is[/me]
[me=Razztwizzle belt zelfs nog de Universiteit op om te vragen of alles nu rond is, ja dat was het, en ja ik kon op 30 augustus m'n bachelorbul op komen halen.
en dan krijg je dit:
- Knip-
The devil or the deep blue sea?
- Knip-
En hem tutoyeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef Kurk het volgende:
[..]
Stond dat er echt ja?. In een officiele brief?
.
Officiële e-mailquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef Kurk het volgende:
[..]
Stond dat er echt ja?. In een officiele brief?
.
Euh, ja, ik wil best m'n hoogleraar-schoonvader laten drammen, maar als er niemand is bij de Centrale Administratie dan heeft het ook weinig zin lijkt me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Hyperdude het volgende:
Laat een advocatenvrindje van je pa (of ma) en beetje dikdoenerige aangetekende brief schrijven. Hadden ze bij mij binnen 2 dagen alles weer gevonden. UvA prutsers
Omdat alle studiegenoten/vriendinnen/lieve mensen in Groningen waar ik jaren samen mee heb gestudeerd/-leefd/-feest/etc. het wèl op 30 augustus hebben, omdat ik (+ouders +schoonfamilie + aanhang) er al vrij voor heb genomen, omdat ik 28 september al studeer in Utrecht en omdat ik het gewoon stom vind dat ze juist mijn verklaring kwijt zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef 700MB het volgende:
Het is slechts een buluitreiking, niet meer dan een formaliteit. Wat boeit het nou dat dat een paar weken later is?
Vanaf september ga ik verder met een Master in Utrecht, maar ik betwijfel of hun administratie zo veel beter isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef Isdatzo het volgende:
dan weet je meteen 't niveau van de universiteit waar je heen gaat hè![]()
Nou en? Het gaat om een stom papiertje, meer niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Omdat alle studiegenoten/vriendinnen/lieve mensen in Groningen waar ik jaren samen mee heb gestudeerd/-leefd/-feest/etc. het wèl op 30 augustus hebben
Voor de uitreiking van een briefje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
omdat ik (+ouders +schoonfamilie + aanhang) er al vrij voor heb genomen
Dan is 27 september dus nog op tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
omdat ik 28 september al studeer in Utrecht
Er zit uiteraard geen verschil in of je de jouwe of die van iemand anders kwijt zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
omdat ik het gewoon stom vind dat ze juist mijn verklaring kwijt zijn
Zo stom lijkt me dat papiertje nou niet echt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou en? Het gaat om een stom papiertje, meer niet.
[..]
Voor de uitreiking van een briefje?Laat ze hem anders gewoon per post opsturen ofzo...
[..]
Toch is het niet meer dan een papiertje. Gehaald is gehaald, zolang dat geregistreerd staat is dat papiertje verder niet meer relevant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo stom lijkt me dat papiertje nou niet echt..
Kijk, dat jij nou geen waarde hecht aan het moment van uitreiken van een papiertje waar je hard voor hebt gewerkt is jouw probleem, ìk vind het kut dat ik er nu langer op moet wachten, ik kom in de knoei met de Universiteit Utrecht waar ik 1 september begin en die nu al aan het zeuren zijn om die bul, ik wil graag samen met m'n vrienden in Groningen die óók die bul krijgen op 30 augustus die uitreiking meemaken, samen met ze feesten en ik vind het belangrijk dat m'n ouders daarbij zijn. Zij hebben natuurlijk wel betaald en gesteund en geholpen met vanalles en ze hebben er nou eenmaal vrij voor genomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef 700MB het volgende:
[..]
Toch is het niet meer dan een papiertje. Gehaald is gehaald, zolang dat geregistreerd staat is dat papiertje verder niet meer relevant.
700MB heeft het volgens mij over de geslaagdverklaring, en daar heeft hij een punt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk, dat jij nou geen waarde hecht aan het moment van uitreiken van een papiertje waar je hard voor hebt gewerkt is jouw probleem, ìk vind het kut dat ik er nu langer op moet wachten, ik kom in de knoei met de Universiteit Utrecht waar ik 1 september begin en die nu al aan het zeuren zijn om die bul, ik wil graag samen met m'n vrienden in Groningen die óók die bul krijgen op 30 augustus die uitreiking meemaken, samen met ze feesten en ik vind het belangrijk dat m'n ouders daarbij zijn. Zij hebben natuurlijk wel betaald en gesteund en geholpen met vanalles en ze hebben er nou eenmaal vrij voor genomen.
Dus, zit het niet zo te bagatelliseren wil je![]()
Jij hebt zeker nog nooit een aanvaring gehad met bureaucraten!?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:26 schreef ChrisJX het volgende:
...
Dus ongeacht waar het papiertje is, moet jij gewoon af kunnen studeren op de datum die jij graag wil.
Niet zo kort door de bocht.. dat komt alles behalve slim over..quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een aanvaring gehad met bureaucraten!?
Zonder het juiste papiertje KAN ER NIETS.
Tenzij jij ze het leven zuur kunt maken.![]()
Dat bedoel ik. Zonder papiertje kan er van alles, maar ze willen nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit een aanvaring gehad met bureaucraten!?
Zonder het juiste papiertje KAN ER NIETS.
Tenzij jij ze het leven zuur kunt maken.![]()
Jij bent bureaucraat!?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niet zo kort door de bocht.. dat komt alles behalve slim over..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |