Te dik? Doe normaal!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
net noemde je mij nog lelijk
en nee, ik ga er geen werk van maken, ik ben "te dik"
mijn foto's staan daar niet tussen. ze staan op http://www.photophoria.net/forum/album.phpquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Staan jouw foto's er tussen?
Ben wel nieuwsgierig he..
Ik doe dan nix met fotograferen (nou ja, ik maak wel foto's maar die worden nooit zo mooi) maar ik maak wel filmpjes.
Ik ga echt niet zeggen van wie ik een kloon ben hoor
vind ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:35 schreef StElsewhere het volgende:
Ik vind deze mooi! Wel jammer dat je niet je kleur haar ziet, das juist mooi..
Anyways, ik ga slapen..
Rood haar,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Rood haar is idd. cool bij vrouwen Maar waar gaat het over?
Ouwe!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef nixxx het volgende:
anita was best tofalleen werkende mensen, mijzelf inclusief zijn af en toe wat moe-tjes
ik heb dezelfde autostoel aangeraakt als Plateauquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.
anitaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef nixxx het volgende:
anita was best tofalleen werkende mensen, mijzelf inclusief zijn af en toe wat moe-tjes
Ik iig niet, ik was er alleen gisteravond toevallig niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx, Air, Vibri, Q. en Christine als ik goed geïnformeerd ben.
En misschien nog wel meer mensen.
Immer, ik ben gisteren maar spontaan gaan krassen. En nu heb ik genoeg terug gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Aarti het volgende:
Dus basically: wij zijn de schraapsels van deze SC, die ook al niet voor de SC-meets worden uitgenodigd?
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).quote:
Halloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).
Goedemorgen duifjes. Tijd om te ontbijten en richting het hoge noorden af te reizen.
Moks ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik was er alleen gisteravond toevallig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |