quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:26 schreef Homdeck het volgende:
Dittrich, lambrechts, van der laan
Heel die partij bestaat tegen de verkiezingen niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Echt waar? Kan ik niet op Lousewies stemmen?![]()
Als dat zou kunnen........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heel die partij bestaat tegen de verkiezingen niet meer![]()
Ik moet er niet aan denken dat WB premier van ons land wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou Wouter en zijn kameraden nog die kamer uitjagen...
Wouter Bos is ook niet mijn favoriet. Doe Job Cohen maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat WB premier van ons land wordt.
nu denk ik dat ook niet, ook niet wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt
correctquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
Hirsch-Ballin & Van Thijn
Durf ik je best te voorspellen. Wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt wordt JC (en niet WB) premierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wouter Bos is ook niet mijn favoriet. Doe Job Cohen maar.
Johan Cruyff premier? Die durft nog niet eens bondscoach te wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Durf ik je best te voorspellen. Wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt wordt JC (en niet WB) premier
even editten...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
Oh wat een punten ineens.
Is al weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef Homdeck het volgende:
maar die van Ruis had ik al gehad dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |