Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
Tot later BBquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
super.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
Mijn poes is op die datum geboren. interessant he?
AntonDingeman -1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Dionysos is de 13de. k-man heeft gelijk.
Mijn excuus, ik zie het nu pas! Athena is iidd een Olymische godin. sorry sorry sorry, wat nu? Ik mot echt zo weg...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.![]()
Is al ooit geweest, maar dan andersom. Dus de naam werd genoemd met de vraag welke strip erbij hoorde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
super.![]()
nieuwe vraag:
Wie is de schrijver/ tekenaar van Franka?
Degene die het antwoord completeert krijgt volgens de regels het punt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik zie het nu pas! Athena is iidd een Olymische godin. sorry sorry sorry, wat nu? Ik mot echt zo weg...
Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Degene die het antwoord completeert krijgt volgens de regels het punt.
Laat het vragen stellen verder maar zo doorgaan hoor, als de telling maar klopt.
Een Franstalige Zwitser, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef Homdeck het volgende:
Zwitserland
juist, 5 maalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
cindy klassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |