Dat maakt het niet minder erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef Niwa het volgende:
Een kind kan nog opgroeien in iets wat de wereld gaat veranderen, een buschauffeur niet.
Dus dat maakt het erger? Hitler was ook eens een kind.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef Niwa het volgende:
Een kind kan nog opgroeien in iets wat de wereld gaat veranderen, een buschauffeur niet.
De dood van een 80-jarige is wat mij betreft toch wat minder erg dan de dood van een 5-jarige.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Leeftijdsdiscriminatie.
Herstel: vast weer een een Marokaaa11111111n1!!!! (pfff nog moeilijk de echte fokkneuzen te imiteren)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:54 schreef nsfw het volgende:
Omdat Kinderen en dieren bij voorbaad altijd al onschuldige slachtoffers zijn!
Dat wekt namelijk meer walging op bij de mens, net als dierenleed.
Kijk maar eens op de FP bijvoorbeeld.
Berichtje over mishandelde hond: 90 reacties ala "HETZELFDE MOETEN ZE BIJ DIE DIERENBEUL FLIKKEN![]()
![]()
"
Berichtje over doodgeschoten man: 90 reacties ala "vast weer een crimineel
"
Dat het een kind is maakt het juist minder erg. Een kind van 4 heeft nog geen leven opgebouwd en zal verder alleen door de directe familie gemist worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ja, kinderen hebben nog een hele toekomst voor zich maar de meeste volwassenen willen ook niet dood.
O ja de journalistiek was anti-semitischquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:43 schreef Neuralnet het volgende:
Het is dus gewoon propaganda. Een anti-semitische uitspraak bekt gewoon beter als je kan roepen dat er kinderen zijn omgekomen.
Dat is toch geen herstel? hier is dat een synoniemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:38 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Herstel: vast weer een een Marokaaa11111111n1!!!! (pfff nog moeilijk de echte fokkneuzen te imiteren)
niet waar, hoax!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus dat maakt het erger? Hitler was ook eens een kind.
Precies, en heeft Hitler de wereld weten te veranderen of niet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus dat maakt het erger? Hitler was ook eens een kind.
Dankzij hem hebben we nu satelliet-TV en mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies, en heeft Hitler de wereld weten te veranderen of niet?
Toch niet alléén dankzij Hitler, wel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dankzij hem hebben we nu satelliet-TV en mobiele telefoons.
Aaaah. Wat een lief babietje!quote:
Komt Playmobil ook uit oostenrijkquote:
wat een humor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef steeg het volgende:
kinderen die onder slachtoffers gaan zitten dat is wel een erg vieze gedachte. "waar vind ie me nooit? onder die lijken misschien!?"
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef steeg het volgende:
kinderen die onder slachtoffers gaan zitten dat is wel een erg vieze gedachte. "waar vind ie me nooit? onder die lijken misschien!?"
Cool, aanbid me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef Luukzor het volgende:
Kinderen zijn belangrijker dan volwassenen.
Juist niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef Luukzor het volgende:
Kinderen zijn belangrijker dan volwassenen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Cool, aanbid me.
Als je over evolutie begint (los van dat er bij evolutie geen hoger/lager op de keten bestaat) dan klopt je aanname over het per definitie onschuldig (of minder verrot) zijn van kinderen al niet. Ze zijn dan namelijk net zo (on)schuldig/verrot als de ouders van wie ze de genen hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef Luukzor het volgende:
Maar serieus, een kind is altijd onschuldig, zijn minder verrot en hebben theoretisch langer te leven. Ze staan dus hoger in de evolutionaire keten.
en de volkswagen kever...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dankzij hem hebben we nu satelliet-TV en mobiele telefoons.
Dat is dan wel heel erg natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef Noodly het volgende:
even n andere richting op: ik heb hetzelfde als TT maar dan met 'Nederlanders'
Een klein kind heb je in 10 minuten weer bij elkaar geneukt, in een volwassen buschauffeur zijn al ettelijke 10-, zo niet 100-, duizenden Euro's geļnvesteerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef Niwa het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |