Jep, alleen de vaatwasser is al gereserveerd, ik hoor vandaag of morgen of het door gaat. Graag wel ophalen voor 1 sept...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:27 schreef Poit- het volgende:
TVP ivm verhuizing binnenkort. Alles in 1 koop ook mogelijk?
Waar heb je intresse in?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef Poit- het volgende:
Voor 1 sept gaat niet lukken denk ik. Maar als ik nog opslagruimte kan vinden hoor je het.
Dan doe je dat toch!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Troel het volgende:
zo'n magnetron kun je nieuw kopen voor 29 euro
55 is te weinig. De vraagprijs is een redelijk bedrag voor een vaatwasserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:37 schreef Chinless het volgende:
Vind die Vaatwasser voor 55 euro wel leuke prijs.
mail me als je er niet vanaf kom
Ronnie.linders@home.nl
Koelkast en oven/gaspit. Vaatwasser was al weg toch?quote:
Dan houdt het op helaas.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:21 schreef amaranta het volgende:
Wij ook niet.
65 en we hebben een dealquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef miss_schaapje het volgende:
55 euro voor de vaatwasser blijkbaar kom je er niet van af ?
je hebt het 4 augustus gepost en het is nu 15 augustus ik wil hem graag hebben
Of een andere dag natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
65 en we hebben een deal
kom hem morgen maar halen
Heb je al vervoer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef amaranta het volgende:
Mensen kom op! Vaatwasser en gasfornuis nog, dan zijn we los!
55 euro en dan kom ik hem vanavond ophalen ik moet vanuit tilburg komen vandaar kost ook benzine geld mail me ff je gegevens michelle.love123@gmail.comquote:
55¤ en vanavond ophalen is prima, wel wat later op de avond want we eten niet thuis vandaag. Heb je toegevoegd op msn en zal je ook ff mailen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef miss_schaapje het volgende:
ben je er nog???
klopt was vergeten terug te mailen maar het regende zo hard dat ik niet ben gaan rijden en moest nog een aanhanger regelen !! hoe groot is hij eigenlijk??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef amaranta het volgende:
Jij bent ook een mooie zeg. Zeggen dat je komt en dan niet komen
Hebben we mooi voor niks die vaatwasser helemaal losgekoppeld.
Mail je me even terug aub, uit m'n hoofd is het ding 85x60x60quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:17 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
klopt was vergeten terug te mailen maar het regende zo hard dat ik niet ben gaan rijden en moest nog een aanhanger regelen !! hoe groot is hij eigenlijk??
ik heb je gemaildquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mail je me even terug aub, uit m'n hoofd is het ding 85x60x60
Gemaild!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Tomaz het volgende:
jezus, is die vaatwasser nog niet weg? Dan neem ik 'm! 50 euri! Vanaf begin volgende week kan ik 'm oppikken waarschijnlijk. Mail me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |