quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef poemojn het volgende:Netjes
![]()
Onze berging staat helemaal vol.
![]()
Maar in huis moet nog zoveel gebeuren, de schuur is minder dringend.
![]()
.
Al onze klussen (moeten) beginnen met/in de schuur van 9 x 4 hebben we gemerkt in de loop der jaren.
Eerst de schuur leeg, dan kan overtollig uit (klein)huis erin.
@
je zou eens wat wegbrengen, mmm Je hebt het al klaar gezetHuis uitruimen : eerst de schuur (vloer) renoveren en de spullen in andermans (bijna lege
![]()
schuur).
Schuur inruimen met de oude keuken: eerst 50 dozen weer terug het huis in, anders kun je je kont niet keren.
En nu hebben we 2 schuren . lol NOT en een giga-klusdip.In de schuur:
Er staan 2 lundiarekken 2 x 200 VOL (ouwe electronica als 3 x Atari en 2 x Apple; 3 Philipsdraaitafels; 2 projectoren. Alles met toebehoren);
Er staan 2 hoge keukenkasten 2 m breed VOL (archief en jeugdboeken)
Er staan 2 lundiakasten 2 x 220 diep 60 cm vol (overtollig serviesgoed en 200 LP's)
Er is een vliering gemaakt voor hout wat je nog eens kunt gebruiken: VOL en op doorbuigen !
Er staan nog 6 tl armaturen als nieuw ; klaar om op te hangen.
En nu hebben we 2 schuren . lol NOT en een giga-klusdip.ps. onze schuur was eindelijk leeg om overzichtelijk in te richten en toen gingen onze beide ouders kleiner wonen.
Dus moest daar veel weg en kon niet alles weggegooid. zucht - snik
Konden mijn schoonouders eindelijk afstand doen en hebben de zonen daar weer moeite mee.
Voor mijn moeder zijn we tig keer naar de gemeentewerf gereden.
![]()
het keukenblok staat AL op zijn plaats; alleen nog even aansluiten. Aan + afvoer is aanwezig.
De bovenkastjes komen uit ouderlijk huis.
![]()
de kapstok mocht (nog?)niet weg ! Dan maar zó.
![]()
Eén man en vijf fietsen !
![]()
de laatste is zó erg, dat het mij niet eens meer interesseert!
![]()
en vooruit nog
Zó... ik ben mijn frustratie (bijna) kwijt.
.