Ah kat nummer 4. Dus ben je een expert. Waarom dan dit posten:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is kat nummer 4, het is nou niet dat ik niet weet waar ik het over heb!
Thanks Marietje!
Daar ga ik dus een beetje van over mijn nek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heel stiekem denken we zelfs al een beetje na over het zoeken van een ander huisje voor Janus om Mowgli haar rust weer terug te geven.
Nou, ga jij lekker over je nek, kijk ik de situatie thuis nog even aan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:54 schreef Deliana het volgende:
[..]
Ah kat nummer 4. Dus ben je een expert. Waarom dan dit posten:
[..]
Daar ga ik dus een beetje van over mijn nek.
Dus zonder de kleine lettertjes. Normaal heeft iedereen moeite met die te lezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand tips hoe we Janus een beetje op kunnen gaan voeden? Mogen we ingrijpen als hij maar steeds constant bij haar loopt te klieren? Of moeten we ze toch maar hun gang laten gaan.
We vinden het zo zielig voor Mowgli soms.
BE, het probleem is niet dat je een 'probleem' hebt met je huisdier, het probleem is dat je in je openingspost al met een mogelijke oplossing komt die mensen niet zo zint. Het is echt niet dat iemand zegt dat er iets mis is met Janus of met zijn gedrag of zo, juist het tegenovergestelde (heel veel herkenning), mensen zijn alleen best verontwaardigd over de mogelijke oplossing die je voor ogen hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, helaas is het zo dat je hier in F&F niet aan kan geven dat je een 'probleem' hebt met het gedrag van een van je huisdieren want dan ben je ineens in- en in-slecht en verdorven en heb je in no time een topic vol met volleerde Martin Gausen die allemaal altijd alles volgens het boekje gedaan hebben bij hun huisdieren.
Dat stond toch niet voor niets in kleine lettertjes met nog een voorbehoud erbij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
BE, het probleem is niet dat je een 'probleem' hebt met je huisdier, het probleem is dat je in je openingspost al met een mogelijke oplossing komt die mensen niet zo zint. Het is echt niet dat iemand zegt dat er iets mis is met Janus of met zijn gedrag of zo, juist het tegenovergestelde (heel veel herkenning), mensen zijn alleen best verontwaardigd over de mogelijke oplossing die je voor ogen hebt.
Daarom heb ik er ook niet op gereageerd. Maar ik vind het niet raar dat mensen zoiets hebben vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat stond toch niet voor niets in kleine lettertjes met nog een voorbehoud erbij.
En wat doe jij dan als zoiets bebeurd? Ik mag aannemen dat je je kat ook opvoed als hij je bank aan gort nagelt, of in je bed poept.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Als Mowgli niet eens naar de kattenbak kan zonder 'aangevallen' te worden etc. etc. dan vind ik dat er toch wel iets meer aan de hand is dan alleen maar 'een jong katje dat zo lekker speels is'.
Er wordt hier om tips gevraagt dus vertel liever eens wat jij in een dergelijk geval zou doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef Deliana het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als zoiets bebeurd? Ik mag aannemen dat je je kat ook opvoed als hij je bank aan gort nagelt, of in je bed poept.
Zo kun je dus ook ingrijpen als een jong katje zich misdraagt tegenover een huisgenoot.
De kitten straffen/afschrikken bij dit gedrag, met bv een plantenspuit. Kittens hebben gauw genoeg door wat wel en wat niet mag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er wordt hier om tips gevraagt dus vertel liever eens wat jij in een dergelijk geval zou doen.
Ik doe niks. Ik ga dan als een stommetje erbij staan kijken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:32 schreef Deliana het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als zoiets bebeurd? Ik mag aannemen dat je je kat ook opvoed als hij je bank aan gort nagelt, of in je bed poept.
Zo kun je dus ook ingrijpen als een jong katje zich misdraagt tegenover een huisgenoot.
In dat geval zou ik meteen de brandslang nemen in plaats van de plantenspuitquote:
Nee, mowgli vind dat water lekker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef deedeetee het volgende:
Maar schrikt mowgli dan niet óók van het geluid van de plantenspuit ? Ik zelf heb wel eens met water gegooit, dat hoor je niet zo en een natte kat houd zich een tijdje koest om zich te drogen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |