Ja ik heb al allerlei clients geprobeerd. Wat is een private tracker dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef clowncloon het volgende:
moet je bij een private tracker gaan of met een ander programma spelen
ik heb met chello altijd volledige snelheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:05 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Allereerst zou ik een bittorrent client nemen waarbij je de upload wat af kan knijpen![]()
Ten tweede kan het zijn dat je provider bittorrent-streams maar beperkt doorlaat. Ik heb namelijk het vermoeden dat Chello dit zowiezo doet (bij mij ging een torrent 5 kb/s, precies dezelfde ging bij iemand anders 400 kb/s; en we hadden ongeveer dezelfde seeds)![]()
Ja die heb ik ook, maar ik knijp hem niet onnodig af, want dat is lame. Ik heb de limiet op 100 staan dan kan ik nog een redelijke downloadsnelheid halen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:05 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Allereerst zou ik een bittorrent client nemen waarbij je de upload wat af kan knijpen![]()
Ten tweede kan het zijn dat je provider bittorrent-streams maar beperkt doorlaat. Ik heb namelijk het vermoeden dat Chello dit zowiezo doet (bij mij ging een torrent 5 kb/s, precies dezelfde ging bij iemand anders 400 kb/s; en we hadden ongeveer dezelfde seeds)![]()
Zal ik er nog eentje laten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef Vinno het volgende:
Wat een vernieuwend topic.
Heerlijk die frisse wind door het forum.
doe je lang over. Bij ons op het netwerk is dat 3 minuten werkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had zin om Van God Los te zien. Hij had maar 3 mensen die hem deelden, maar toch had ik hem binnen 1 nachtje binnen.
Wat jank je nou, zeikerd.
Ga maar betalen dan .
Zeker zo'n divx'jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had zin om Van God Los te zien. Hij had maar 3 mensen die hem deelden, maar toch had ik hem binnen 1 nachtje binnen.
Wat jank je nou, zeikerd.
Ga maar betalen dan .
ja vet goed hoor, maar het gaat nu over internet. Op een netwerk haalt iedereen dat wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef soppig het volgende:
[..]
doe je lang over. Bij ons op het netwerk is dat 3 minuten werk
Die zoog bij mij m'n hele cpu op, gebruik nu utorrent naar volle tevredenheidquote:
wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef Pheno het volgende:
Private FTP's blijven toch #1.
Mits scenequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef Pheno het volgende:
Private FTP's blijven toch #1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |