Drink het dan ook niet als je er niet tegen kanquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef KinkyHinky het volgende:
Kutgrolsch
Je hebt nu teveel op??quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef KinkyHinky het volgende:
Doe ik ook niet maar in sommige cafe's hadden ze niet anders en dan ken ik dus geen bier drinken!
Godverdedgodverdomme Grolsch is toch geen bier!
Oehh ik wordt al bang...brrr snel weg rent hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef KinkyHinky het volgende:
En mocht het zo zijn dat een van jullie buiten twente komt wonen dan jaag ik je persoonlijk die stad uit met dat kutaccent van je.
Ze houdt denk ik wel van anaal.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:21 schreef manhattan het volgende:
Lieve Hinke, volgens mij ben je echt toe aan een flinke beurt!
Sorry skat, moar mien eig'n wief stond bie mie op de stoep, daorom kon'k nie kom'nquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
(Zou ik ff schrikken als je echt op de stoep stond.
)
kom ff gauw hey, die moeten wen ietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:23 schreef ILCILA het volgende:
vriezenveen is toch twente whahahet is iiig geen salland dus
dom wichtquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:12 schreef KinkyHinky het volgende:
Nee ik drink vanavond alleen nog maar cola!
Waar kom je vandaan? Kun je zelf wel accentloos spreken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef KinkyHinky het volgende:
Probeer eens zonder accent tegen ze te praten, scheelt een hoop.
Sterf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef KinkyHinky het volgende:
kakteef
ik kom uit twente maar heb een bloedhekel aan rasechte tukkers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:20 schreef Ringo het volgende:
Tukkers![]()
Grolsch![]()
Mensen die een hekel aan Twente hebben maar er zelf niet vandaan komen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik kom uit twente maar heb een bloedhekel aan rasechte tukkers.![]()
Idd. Aan MKZ of zo met die paardebek van jequote:
Ja, dat is wel een beetje waar. Mijn ouders wonen ook in Hardenberg en komen liever niet in het hoogseizoen in het centrum maar ja, de Albert Heijn he.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef Hilje23 het volgende:
-knip-
nou ben ik de kakteef? lachen...born and raised Hardenberg...en MET accent!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef KinkyHinky het volgende:
kakteef
Ik woon daar, maar zou er ook niet op vakantie naar toe willen gaan. Wie gaat er nou op vakantie naar Zwolle dan, ook niemand toch.quote:
Hey stuk verdriet, als je zoveel te zagen hebt ga je er toch gewoon niet weer heen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef KinkyHinky het volgende:
kakteef
Waarschijnlijk krijg je nu een reactie als: Wat doe je stoer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hey stuk verdriet, als je zoveel te zagen hebt ga je er toch gewoon niet weer heen...Net alsof die tukkers op jouw zitten te wachten...!
Wat doe je nou moeilijk met je grolsch dan? Dan koop je toch een flesje heinekuhhhh of het bier dat men op de tweede tap koud heeft staan...!
en ga er maar vanuit dat men dat brommers kiekn in jouw geval meer als grapje maakte!![]()
p.s. Als je kritiek op tukkers hebt ga dan ook niet naar opnieuw naar Hardenberg, om de volgende keer weer met zon gruweltopic te komen...
Gans!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef KinkyHinky het volgende:
Wat doe je stoer?
vrouwen drinken geen bierquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef KinkyHinky het volgende:
Doe ik ook niet maar in sommige cafe's hadden ze niet anders en dan ken ik dus geen bier drinken!
Godverdedgodverdomme Grolsch is toch geen bier!
Misschien moet je eens een normale baan zoeken waardoor je geld hebt om zelf ook op vakantie te gaan .Jankende kuthoer, maak lekker je eigen klaagtopic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:22 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
nou ben ik de kakteef? lachen...born and raised Hardenberg...en MET accent!
Ik heb ze in Amsterdam al menig maal af staan blaffen als ze het zo grappig vonden een Herman Finkers in hun winkel te hebben...lazer op zeg...alsof zij mij zo accentloos te woord staan zeg...
Maar weet je...ik werk niet in de horeca, niet in de winkel en ik heb niets te schaften met die toeristen hier...dus ze moeten gewoon niet zo overheersend lopen te blaten hier.
Ik hoef dus niet tegen ze te praten, ik hoef niets tegen ze te zeggen en ze hoeven ook niets tegen mij te zeggen...als ze mij gewoon niet zo in de weg zouden lopen had ik niet zo'n last van ze.
Zebrapaden zijn in heel Nederland gelijk, maar als ze op vakantie zijn staan ze gerust in hele colonnes 5 meter verderop, klaar om over te steken..
Nee dank u...ik geef gas...
Zij komen hier op vakantie en ik erger me er dood aan...mag toch?
Met zo'n hoofd hoef je alleen maar "boe" te roepen...!!! Al vraag ik me af of mensen niet te angstig zijn om je uberhaupt aan te spreken?!?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef KinkyHinky het volgende:
Waarom verklaar je jezelf niet gewoon onafhankelijk?
En mocht het zo zijn dat een van jullie buiten twente komt wonen dan jaag ik je persoonlijk die stad uit met dat kutaccent van je.
uhmmm en hoe oud was je? En jij functioneert normaal in deze maatschappij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:21 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een normale baan zoeken waardoor je geld hebt om zelf ook op vakantie te gaan .Jankende kuthoer, maak lekker je eigen klaagtopic.
Je zult haar maar als docent engels hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
uhmmm en hoe oud was je? En jij functioneert normaal in deze maatschappij?
Lekker stoeerrrrr over een forum tegen iemand "jankende kuthoer" te zeggen..
Tja...dat is het 'm met internet...sommigen voelen zich God en vinden dat ze op deze manier iets mogen zeggen...
Dat is het verschil tussen jou en mij...ik zeg in real life hetzelfde wat ik op een forum ook zeg...ik zou je recht in je bek zeggen dat je gewoon niet zo kinderachtig irritant moet doen in Vriezenveen en al helemaal niet naar Hardenberg op vakantie moet komen..
Jij zou mij vast recht in mijn bek zeggen dat ik een jankende kuthoer ben....![]()
![]()
Dacht het niet....
eey heks,quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:21 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een normale baan zoeken waardoor je geld hebt om zelf ook op vakantie te gaan .Jankende kuthoer, maak lekker je eigen klaagtopic.
Het begon bij de OP!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:01 schreef Remzz het volgende:
Wat een zielig kutreacties hier allemaal
Dergelijke reacties voegen ook erg veel toe...!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:01 schreef Remzz het volgende:
Wat een zielig kutreacties hier allemaal
Kijk en dit bewijst dus dat jij de gene bent die niet helemaal functioneert. Mocht ik dit in je gezicht zeggen dan zal jij naar alle waarschijnlijkheid overgaan tot fysiek geweld. Hetgeen bewijst dat je het verbaal niet aan kan. Dit is het handige aan internet: je kan je mening ventileren zonder dat types als jij over gaan tot geweldpleging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Hilje23 het volgende:
Jij zou mij vast recht in mijn bek zeggen dat ik een jankende kuthoer ben....![]()
![]()
Dacht het niet....
Als ik jou was, zou ik daar ook blij om zijn! Anders was je al menigmaal inelkaar gebeukt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Kijk en dit bewijst dus dat jij de gene bent die niet helemaal functioneert. Mocht ik dit in je gezicht zeggen dan zal jij naar alle waarschijnlijkheid overgaan tot fysiek geweld. Hetgeen bewijst dat je het verbaal niet aan kan. Dit is het handige aan internet: je kan je mening ventileren zonder dat types als jij over gaan tot geweldpleging.
Waar maak jij dat uit op?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Kijk en dit bewijst dus dat jij de gene bent die niet helemaal functioneert. Mocht ik dit in je gezicht zeggen dan zal jij naar alle waarschijnlijkheid overgaan tot fysiek geweld. Hetgeen bewijst dat je het verbaal niet aan kan. Dit is het handige aan internet: je kan je mening ventileren zonder dat types als jij over gaan tot geweldpleging.
Je hebt geluk.... niemand nam je al serieus, maar nu blijkt dat je dat ook niet wil.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:35 schreef KinkyHinky het volgende:
uit die neger in je avatar
Beetje jammer meid...!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:35 schreef KinkyHinky het volgende:
uit die neger in je avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |