Zeker voor in de Nederlandse competitie is het een goede vervanger voor Castelen, tis alleen de vraag of hij het internationaal aan kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Denk dat de Ceulaer misschien nog wel een verbetering is ten opzichte van Castelen. We zullen zien vanavond wat de Ceulaer op het hoogste niveau laat zien.
Tja, ik heb liever De Ceulaer daar staan, maar dit gun je Castelen ook niet..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.
Denk dat de Ceulaer misschien nog wel een verbetering is ten opzichte van Castelen. We zullen zien vanavond wat de Ceulaer op het hoogste niveau laat zien.
Er zijn zondag toch ook een aantal Middlesborough supporters neergestoken ofniet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben naar Rotterdam
Hoorde net dat de stad al vol met Engelse zat, dus word gezellig![]()
Is dat zo joh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef Erasmusch het volgende:
Maar het is bijna uitverkocht. Ik zou klantenservice ff bellen
Wat een stoer boefje ben je toch ook he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben naar Rotterdam
Hoorde net dat de stad al vol met Engelse zat, dus word gezellig![]()
quote:Cultheld: Theo Lucius
Dit seizoen heeft Theo Lucius de overstap gemaakt van PSV naar Feyenoord. Deze echte Brabander in hart en nieren was in Eindhoven mateloos populair. Hij zat bij PSV altijd dicht tegen de selectie aan, maar was daar nooit volwaardig lid van. Lucius de super sub. De overstap naar Feyenoord is verassend want deze jongen uit het zuiden past niet direct bij de Rotterdamse volksclub. Maar het gaat helemaal goed komen, want Lucius is ook in Rotterdam een cultheld.
Dit stond gisteren in de Volkskrant:
"In Brabander Theo Lucius heeft de Rotterdamse voetbalfan een nieuwe cultheld. Zijn verleden (vuurwerkhandel) en zijn passie (vissen) nodigen het vindingrijke Legioen als het ware uit tot het maken van mooie liedjes. In combinatie met zijn kapsel (matje) en zijn soms meedogenloze spel (de eerste snoeiharde overtreding van de middag kwam van hem) kan het haast niet anders of Lucius gaat 'slagen' in Rotterdam."
Nu weet ik waar Theo 'Boem Boem' Lucius vandaan komt.quote:Zijn verleden (vuurwerkhandel) en zijn passie (vissen) nodigen het vindingrijke Legioen als het ware uit tot het maken van mooie liedjes
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Theo 'Boem Boem' Lucius vandaan komt.
aan wie dan, want ik was ook wel voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden we m nou maar verkocht...
Zeer opmerkelijk want volgens mij zei iedereen gelijk dat hij hier paste.quote:De overstap naar Feyenoord is verassend want deze jongen uit het zuiden past niet direct bij de Rotterdamse volksclub
Daar zit ie al tien jaar bij, ik zie het opmerkelijke niet zo???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka opgenomen in de selectie van Finland
Ah, dacht dat ie er de laatste jaren niet meer bijzatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zit ie al tien jaar bij, ik zie het opmerkelijke niet zo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |