Mooi toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.Overigens snap ik echt niks van die negatieve berichtgeving rondom Feyenoord. Iedereen hitst elkaar weer lekker op.
Je bent trots op een actie als deze?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef denthemen het volgende:
bron: Feyenoord Limburg
Net terug uit de stad, zwaar gekke avond gehad.
Wij (F.III.R/S.C.F) verzamelde vanavond in de Oude Haven, om vanuit daar met auto's en lopend door te stad te gaan op zoek naar Engelsen. Deel van de groep is naar Breake Away cafe gegaan vlakbij Centraal Station omdat Sheffield in een cafe op stationsplein zat. Toen de groep daar aan kwam bleek Sheffield al weg te zijn richting Spangen en stadion. Andere deel van de groep was met auto's richting Spangen gegaan.
Daar aangekomen in 2 groepen gelopen daar, toen 12 jongens van ons tegenover 40 man Bussines Crew te staan kwamen. Onze 2de groep kwam vanaf de zijkant, volledige aanval met maar 20 man tegen 40 man oudere Engelsen (allemaal 30+) Engelsen vochten in t begin terug, maar op gegeven ogenblik gingen ze elkaar duwen en trekken om weg te komen, en uiteindelijk gingen ze zwaar op de vlucht. Een 3de groep van ons kwam aan met de metro maar was te laat voor de actie. 's Avonds in de stad een vechtpartij gehad met boys van Frontline Crew bij de Brasserie in de stad, waarna politie masaal ingreep. Nu weer thuis, klaar voor morgen.
Vandaag niks gebeurt, geen groep van Middlesbrough verder op de been, de 40 man van de vechtpartij van zaterdag avond schijnbaar al weer terug naar Amsterdam. Hier een nog Sparta ooggetuige verhaal:
hehehe ik was aandachtig getuige bij die actie van feye
complimenten voor de actie, zag er schitterend uit. allemaal van die engelse ouwe gasten die werden aangevallen door kleinere groep Feyenoord jongeren. heb geen mensen KO zien gaan eigenlijk, wel een engelsman helemaal onder t bloed voorbij zien rennen
engelsen uiteindelijk allemaal rennen
wij later in de stad idd ook nog confro hadden. waren met 15 man waarvan 10 mongolen waar je niks aan hebt, liepen er 40 engelsen voorbij
ging nog ff los maar met zn vijven kom je ook niet echt ver dus SYCWestland heeft uiteindelijk lekker gerend 'in zn eigen stad'
maar ja wel beetje actie gehad (en gezien)
Goede seizoensopening!
scf boefjes
Grappig stukje, ik hoop dat ie het juist heeftquote:'Waarom Feyenoord kampioen wordt'
Waag het te betwijfelen...quote:
dus zou dat gerucht wat hier laatst stond toch waar kunnen zijn.quote:Chris Woerts, commercieel directeur van Feyenoord, heeft laten weten dat er mogelijk een samenwerkingsverband met Chelsea komt. Morgenavond staat een vriendschappelijk duel met de Londenaren op het programma. Wellicht wordt er dan door de beleidsbepalers gekeken of de clubs wat voor elkaar kunnen betekenen.
“Een samenwerking ligt voor de hand maar dat willen veel clubs, we zullen zien of er mogelijkheden zijn om met Chelsea samen te werken,” liet Woerts weten.
Naast de vriendschappelijke wedstrijd hadden Feyenoord en Chelsea nog meer contact deze zomer. De 21-jarige Salomon Kalou verliet deze zomer De Kuip voor een meerderjarig contract bij de Engelse landskampioen.
welk gerucht dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
crespo verkocht aan inter , zou S. Kalou morgen dan toch in de basis starten , las dit :
[..]
dus zou dat gerucht wat hier laatst stond toch waar kunnen zijn.
Morgen misschien wel in de basis ja, maar niet in de competitie. Daar heeft ie nog Shevchenko en Drogba (die ging bijtekenen volgens mij) boven zich.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
crespo verkocht aan inter , zou S. Kalou morgen dan toch in de basis starten
dat er een samenwerking zou komen , maar ja zoiets heb ik ook al gehoord met chelsea en vitesse en dat is er volgensmij ook niets van gekomen ,quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welk gerucht dan ?
Morgen krijg je biertje van me he
het kan snel gaan ,eerst wou die nog weg , maar ja mischien blijft ie nu nu crespo weg is , maar chelsea zal ook wel weer op jacht gaan naar een nieuwe spits , maar laten we het hier maar bij feyenoord houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Morgen misschien wel in de basis ja, maar niet in de competitie. Daar heeft ie nog Shevchenko en Drogba (die ging bijtekenen volgens mij) boven zich.
nee dat heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat wou je nouw zeggen dan vitesse met het nieuws dat crespo weg is ?
Willem II heeft een huurling van chelsea rondlopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat heeft er niks mee te maken
ik had het over die samenwerking er gingen ook berichten dat er een samenwerking zou komen met vitesse en chelsea maar dat is er niet van gekomen als ik het goed heb , maar wij hebben onze eigen crespo , lazovic![]()
maar dat is maar 1 huurling en hun hebben geen samenwerkingsverbandquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Willem II heeft een huurling van chelsea rondlopen
quote:
Feyenoord-supporters beboet
Op zaterdag 25 maart 2006 vonden er in Antwerpen ongeregeldheden plaats tussen supporters van Feyenoord en Antwerp FC. Die dag speelde Antwerp tegen KV Mechelen en een hoop Feyenoord-supporters wilden deze wedstrijd bezoeken. In totaal werden 63 Feyenoord-supporters in de binnenstad en bij het stadion opgepakt.
Enige tijd geleden konden supporters in een brief hun verklaring geven wat er zich die dag precies had afgespeeld.
Vandaag hebben de opgepakte supporters een brief gekregen van de Belgische justitie dat ze voor 3 september maarliefst 750 euro dienen te betalen. Mochten supporters dit niet doen, dan zullen ze voor moeten komen en zullen bij een veroordeling alle kosten op de supporter doorberekend worden.
In de brief stond ook vermeld dat de verklaringen die ze af hadden gegeven kant noch wal raakte. De aanklacht was als volgt:
het behoren tot een oproerige bende, dewelke met een blinde agressie tekeer ging. de groep waartoe u behoorde, ging over tot het uitdelen van slagen en stampen. (inbreuk op artikel 23 bis van de wet van 21-12-98 betreffende de veiligheid bij voetbalwedstrijden).
Tevens hebben de supporters een stadionverbod voor twee jaar gekregen voor alle wedstrijden in België.
Nee want ik ben ook geen feyenoord supporter.. als je even onderaan leest had je kunnen zien dat ik het er ook niet mee eens benquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je bent trots op een actie als deze?
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.quote:ROMEO CASTELEN TWEE MAANDEN AAN DE KANT
Romeo Castelen zal de maanden augustus en september niet meer in actie komen voor Feyenoord. De rechtsbuiten staat door een enkelblessure zeker tot begin oktober aan de kant. Castelen raakte zondag tegen Middlesbrough opnieuw geblesseerd aan zijn enkel. In eerste instantie liet de blessure zich niet ernstig aanzien, maar nader onderzoek weersprak de aanvankelijke diagnose. Castelen krijgt vier weken gips om zijn enkel. Daarna heeft hij naar verwachting nog een maand nodig om speelklaar te geraken.
Het zit Castelen niet mee deze voorbereiding. De snelle flankspeler raakte tijdens de eerste oefenwedstrijd tegen Katwijk geblesseerd aan zijn knie na een harde overtreding. Daarna blesseerde hij zijn enkel. Tegen Middlesbrough maakte hij zijn rentree, maar dat was van korte duur. Na iets meer dan tien minuten moest hij zich laten vervangen toen de enkelblessure weer opspeelde.
Ben ook zeker benieuwd vanavond!! Wel klote voor castelen maar opzich nog niks ernstigs!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.
Denk dat de Ceulaer misschien nog wel een verbetering is ten opzichte van Castelen. We zullen zien vanavond wat de Ceulaer op het hoogste niveau laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |