Bier en tietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef M-I-L-F het volgende:
Het lijkt tegenwoordig wel stoer om Heineken goor te vinden.. jezes, houd allemaal je bek! Ik bedoel, Heineken is ook niet mijn favo biertje, maar om nou door te bashen vind ik sneu, je bent niet stoer als je post hoe vies je Heineken wel niet vindt. Het laat gewoon zien dat je alleen dat duitse Aldi bier kan betalen (best lekker overigens)..
Mja, iedereen weet toch dat Grolsch hét bier is, maar om nou door te blijven zaniken dat Heineken goor is?meelopers die ook schreeuwen dat ze er wel 5 op hebben op een avond..
Heineken-haters begint een subcultuur te worden die de BreEzaH kant op gaat...![]()
Jij bent een BreEzaH Heineken-Haterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bier en tieten![]()
Hinniken en Talpa![]()
Groetjes, Het_hupt
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bier en tieten![]()
Hinniken en Talpa![]()
Groetjes, Het_hupt
3 emmertjes amstel hale, 4 keer naar de wc gaanquote:
nee, een bierliefhebberquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jij bent een BreEzaH Heineken-Hater!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Rapalje het volgende:
Ach; ik zuip veel soorten bier als ze goed in de aanbieding zijn; maar Grolsch en Hertog Jan zijn voor mij debieren!
![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, een bierliefhebber![]()
tieten![]()
Groetjes, Het_hupt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:53 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
hoi, heb je er wel is aan gedacht eskimo te worden?
Hinniken en bier in een zin zeggen, is net zo iets als Feyenoord en voetbalquote:
Palmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Punjab het volgende:
haha, geef mij maar een lekker bruin biertje... Palm ofzo en bij gebrek hieraan het liefst een Amstel
In dat tweede heb je dan wel weer gelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hinniken en bier in een zin zeggen, is net zo iets als Feyenoord en voetbal![]()
it's just not done![]()
Groetjes, Het_hupt
OP LEZEN GAARNEquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef cerror het volgende:
Als >ik< heiniken naar ongezuiverd slootwater vind smaken is dat toch >mijn< mening?
Niets zieligs aan hoor.
Het feit dat jij zo loopt te zeiken en dat kutbier staat te verdedigen maakt je zielig...
mbo-erquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef KinkyHinky het volgende:
OPKANKEREN MET JE GROLSCH.
Waarom stikt het hier van de tukkers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |