foutquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Autosport Mercedes Gruppe?
Daar ga ik ook elk jaar heenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:33 schreef Racing_X-Ray het volgende:
de bata
uberroelerend feest en sportevenement
of de KEI-weekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:32 schreef vanKampen het volgende:
ow en dat grootste studentenfeest is volgens mij de batavierenrace in Leiden, maar weet ik niet zeker.
Kan ook die enorme zuippartij in het MECC in maastricht zijn, aan de afsluiting van de INKOM
maar denk batavierenrace
Ik heb nog nooit meegelopen, maar ga alleen om te zuipenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:34 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ik doe al enkele jaren mee, en het team waar ik inzit zit elk jaar in de top 20 van de 350 teams
Fout....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef AntonDingeman het volgende:
Auto Motor Gruppe
Het is de batavierenracequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef vanKampen het volgende:
even tussendoor, wie heeft het goed, van dat studentenfeest?
Maar het bata feest is in Enschede, niet in Leiden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef vanKampen het volgende:
even tussendoor, wie heeft het goed, van dat studentenfeest?
Antwoord was al verklapt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef ViPeRII het volgende:
AMG is een Duits automerk, dat in 1967 opgericht door Hans Werner Aufrecht (A) en zijn partner Eberhard Melcher (M), terwijl Aufrecht's geboorteplaats Großaspach (G) de derde letter leverde in de bedrijfsnaam. Aanvankelijk gestart in een oude molen in Burgstall (in de buurt van Affalterbach), later verhuisd naar Affalterbach, waar het bedrijf naar uiteindelijk tot 4 fabrieken uitbreidde.
batavierenrace is estafette loop van nijmegen naar enschede met na afloop het allergrootste studentenfeest van NL in enschedequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar het bata feest is in Enschede, niet in Leiden.
Goh, dat je dat allemaal zo uit je hoofd weet. Respectquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef ViPeRII het volgende:
AMG is een Duits automerk, dat in 1967 opgericht door Hans Werner Aufrecht (A) en zijn partner Eberhard Melcher (M), terwijl Aufrecht's geboorteplaats Großaspach (G) de derde letter leverde in de bedrijfsnaam. Aanvankelijk gestart in een oude molen in Burgstall (in de buurt van Affalterbach), later verhuisd naar Affalterbach, waar het bedrijf naar uiteindelijk tot 4 fabrieken uitbreidde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |