Ik zou dit toevoegen aan Wikipedia als ik jou was!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goh, dat je dat allemaal zo uit je hoofd weet. Respect![]()
Die heb ik al wel eens gezien ja. Lollig nummerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=jXY3EN6W_oQ
De eerste?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef ViPeRII het volgende:
Ja, welke?
(Er waren er nog niet zo veel toen)
Dit hele verhaal tik je zo even foutloos, maar Daffo is te moeilijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef ViPeRII het volgende:
AMG is een Duits automerk, dat in 1967 opgericht door Hans Werner Aufrecht (A) en zijn partner Eberhard Melcher (M), terwijl Aufrecht's geboorteplaats Großaspach (G) de derde letter leverde in de bedrijfsnaam. Aanvankelijk gestart in een oude molen in Burgstall (in de buurt van Affalterbach), later verhuisd naar Affalterbach, waar het bedrijf naar uiteindelijk tot 4 fabrieken uitbreidde.
Nee, erger...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef Homdeck het volgende:
Rod Stewart?
Mick Jagger is volgens mij "Rubber Lips".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:54 schreef Homdeck het volgende:
Mick Jagger dan?
die is goed denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef Neleos het volgende:
Jerry Lee Lewis?
Bingo. Onze grote vriend Jerry Lee Lewis, over wie Elvis ooit heeft gezegd: "If I could play the piano like that, I'd quit singing."quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef Neleos het volgende:
Jerry Lee Lewis?
Deze reken ik goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach nee, z'n zoon, Henri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |