Zou best kunnen. Ik kan me ook vaag wat herinneren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:15 schreef vanKampen het volgende:
was het niet zo dat in het begin die clip wel gewoon werd uitgezonden? kan me herinneren dat ik hem wel eens heb gezien met tieten
nopequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef ViPeRII het volgende:
European Institute of Technology (EIT) ?
dat vroeg ik me bij deze ook af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef wendytje het volgende:
soms vraag ik me echt af of er niet opgezocht wordt
ik heb ook mijn twijfels bij een aantal personen. eens vallen ze wel door de mand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef wendytje het volgende:
soms vraag ik me echt af of er niet opgezocht wordt
Als ik de naam/afkorting gewoon uit mijn hoofd weet , en niet geheel weet hoe het te spellen dan check ik dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef vanKampen het volgende:
[..]
dat vroeg ik me bij deze ook af.
zeker omdat de afkorting helemaal goed gespeld is, met hoofdletters en tussenwoorden...
als ik naar de posthistoy kijk van de winnaar, gebruikt hij verder nooit accenten, maar nu ineens wel
toeval?
laat je vraag maar staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Als ik de naam/afkorting gewoon uit mijn hoofd weet , en niet geheel weet hoe het te spellen dan check ik dat.
Als dat mijn antwoord ongeldig maakt en jullie vinden dat ik het opzoek......So be it !!
Moet ik mijn vraag weer deleten ?
spel het gewoon zoals jij denkt dat het gespeld moet worden. Op spelfouten zal je antwoord niet fout gerekend worden, bij mij niet iig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Als ik de naam/afkorting gewoon uit mijn hoofd weet , en niet geheel weet hoe het te spellen dan check ik dat.
Als dat mijn antwoord ongeldig maakt en jullie vinden dat ik het opzoek......So be it !!
Nee, dan schrijf je gewoon op hoe je denkt dat je het schrijft en dan rekent VanKampen het (waarschijnlijk) wel goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef TrustNo het volgende:
[..]
ik zie vaak fout gespelde antwoorden....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef TrustNo het volgende:
[..]
Bij mij ook niet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
spel het gewoon zoals jij denkt dat het gespeld moet worden. Op spelfouten zal je antwoord niet fout gerekend worden, bij mij niet iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |