abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:11:58 #94
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_40480077
aha take on me
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_40480113
Paranoid Android van radiohead was dat toch
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_40480150
vanKampen +1
pi_40480202
was het niet zo dat in het begin die clip wel gewoon werd uitgezonden? kan me herinneren dat ik hem wel eens heb gezien met tieten
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_40480232
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:15 schreef vanKampen het volgende:
was het niet zo dat in het begin die clip wel gewoon werd uitgezonden? kan me herinneren dat ik hem wel eens heb gezien met tieten
Zou best kunnen. Ik kan me ook vaag wat herinneren.
pi_40480336
Op de grens van Frankrijk en Zwitserland is het Mekka van de deeltjesfysica. Zo’n 3000 onderzoekers werken full-time met één van de 6 deeltjesversnellers van het instituut, dat opgericht werd in 1954.

In een van de boeken van Dan Brown ook nog even aangetipt!

De naam van het instituut? (met de afkorting ga je het niet redden)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:21:23 #100
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_40480372
European Institute of Technology (EIT) ?
-- ViPeRII --
pi_40480390
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef ViPeRII het volgende:
European Institute of Technology (EIT) ?
nope
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:22:29 #102
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_40480425
Organisation Européenne pour la Recherche Nucléaire

oftewel de CERN
pi_40480449
eurpees nucleair onderzoeksinstituut
uit een aspergernest
pi_40480493
TrustNo +1
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:25:25 #106
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40480497
central european research ....
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_40480509
soms vraag ik me echt af of er niet opgezocht wordt
uit een aspergernest
pi_40480552
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef wendytje het volgende:
dat vroeg ik me bij deze ook af.

zeker omdat de afkorting helemaal goed gespeld is, met hoofdletters en tussenwoorden...

als ik naar de posthistoy kijk van de winnaar, gebruikt hij verder nooit accenten, maar nu ineens wel

toeval?
pi_40480568
wat is een "google" ?
pi_40480577
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:25 schreef wendytje het volgende:
ik heb ook mijn twijfels bij een aantal personen. eens vallen ze wel door de mand.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:28:09 #111
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40480583
die accenten vond ik ook tricky....
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_40480603
een google is een zoekopdracht uitvoeren op internet.

Tegenwoordig word ook wel gesproken van "even googelen" als men even iets opzoekt
pi_40480625
Een google is een getal. Hoeveel het is weet ik even niet meer
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_40480650
Beste TrustNo

diverse mensen suggeren dat je CERN Even hebt opgezocht en ge copy past hebt naar het topic.

Mede door de compleet goede spelling en accenten.

wil je je punt terug geven?
pi_40480653
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef vanKampen het volgende:

[..]

dat vroeg ik me bij deze ook af.

zeker omdat de afkorting helemaal goed gespeld is, met hoofdletters en tussenwoorden...

als ik naar de posthistoy kijk van de winnaar, gebruikt hij verder nooit accenten, maar nu ineens wel

toeval?
Als ik de naam/afkorting gewoon uit mijn hoofd weet , en niet geheel weet hoe het te spellen dan check ik dat.

Als dat mijn antwoord ongeldig maakt en jullie vinden dat ik het opzoek......So be it !!

Moet ik mijn vraag weer deleten ?
pi_40480688
ow en google is afgeleid van een ander woord. (geen idee wat)

staat voor een 1 met 100 nullen ofzo (bijna oneindig veel)
pi_40480694
TrustNo ... what's in a name ...
pi_40480714
google is de wortel van googleplex
pi_40480725
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef TrustNo het volgende:

[..]

Als ik de naam/afkorting gewoon uit mijn hoofd weet , en niet geheel weet hoe het te spellen dan check ik dat.

Als dat mijn antwoord ongeldig maakt en jullie vinden dat ik het opzoek......So be it !!

laat je vraag maar staan.

maar in het vervolg....
pi_40480731
quote:

[..]

spel het gewoon zoals jij denkt dat het gespeld moet worden. Op spelfouten zal je antwoord niet fout gerekend worden, bij mij niet iig.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40480750
quote:

[..]

Nee, dan schrijf je gewoon op hoe je denkt dat je het schrijft en dan rekent VanKampen het (waarschijnlijk) wel goed.

Niks opzoeken.
pi_40480762
quote:

[..]

ik zie vaak fout gespelde antwoorden....
ik denk dat al het opzoeken fout is, maar ik ben maar een relatieve nieuwkomer hier

persoonlijk spel ik het liever fout dan op te zoeken
uit een aspergernest
pi_40480763
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Homdeck het volgende:

[..]

spel het gewoon zoals jij denkt dat het gespeld moet worden. Op spelfouten zal je antwoord niet fout gerekend worden, bij mij niet iig.
Bij mij ook niet!

Zand er over. geen gezeur verder.

vraag al goed beantwoord?
pi_40480784
ok dan .......sympathiek !!!

"ow en google is afgeleid van een ander woord. (geen idee wat)

staat voor een 1 met 100 nullen ofzo (bijna oneindig veel)"

+1 hij is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')