Ja de Partij voor Fatsoenlijke Politiekquote:
Oooooh, reactietje uitlokken..........quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja de Partij voor Fatsoenlijke Politiek
Moet helaas nog op tijd geboren worden..........Maar wie weet...![]()
Zoiets hier toegeven, staat waarschijnlijk gelijk aan digitale zelfmoord op fok!.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef joachim87 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk voor de pedopartij?
Hoe kom je erbij dat de rol van de communisten in WO II wordt genegeerd? De CPN heeft er nog jaren op geteerd, op de welwillendheid die voor een groot deel een gevolg was van de aandacht voor het communistisch verzet in Nederland.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Het verschil is echter dat de rol van de communisten in WO 2 word negeert, terwijl de fouten overdreven worden. Er word altijd eenzijdig over de communisten gepraat. Churchill was de aanvoerder van de westerse geallieerden en die hebben ons ook bevrijd. Maar er word toch ook niet constant gepraat over het bombardement op Dresden als de media het over Churchill heeft?
Pardon? Hij voert zelf op dat hij student is. Student waarin dan wel, vraag ik hem. Niet jou. (Vanwaar het meervoud? 'We' gaan toch ook niet vragen ..quote:[..]
Doe eens niet zo achterlijk, het is je hond niet. We gaan toch ook niet vragen wat het werk van je moeder is?
Hmm ik denk dat jij dan een andere methode hebt gekregen dan ik, waarbij er nauwelijks iets over de rol van communisten word verteld in de 2e WO. Maar er staat genoeg kritiek in over Stalin. Er is zelfs een hoofdstuk dat zich 'Dictatuur en Democratie' noemt, heel zwart-wit, waarom noemde ze het niet gelijk 'de goeden en de slechten' om nog duidelijker te maken dat dit een stukje propaganda uit de koude oorlog is?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de rol van de communisten in WO II wordt genegeerd? De CPN heeft er nog jaren op geteerd, op de welwillendheid die voor een groot deel een gevolg was van de aandacht voor het communistisch verzet in Nederland.
De rol van de USSR is ook genoegzaam bekend, iedereen weet dat die gigantische hoeveelheden soldaten hebben verloren, en de strijd om Leningrad als horrorverhaal en als keerpunt voor de nazi's is ook zeer bekend.
De gigantische hoeveelheid doden die onder het communistisch regiem zijn gevallen zijn veel minder bekend. In mijn geschiedenisboeken werd er geen aandacht aan geschonken.
Het is de manier waarop je het vroeg, je bevool hem als het ware. 'We' als in ik of andere forumbezoekers. Maar goed, laat hem idd maar zelf beantwoorden.quote:Pardon? Hij voert zelf op dat hij student is. Student waarin dan wel, vraag ik hem. Niet jou. (Vanwaar het meervoud? 'We' gaan toch ook niet vragen ..)
dan begrijp ik niet waarom de Sp bij jou op 2 staat. als 1 partij onfatsoenlijk omgaat met mensen die hun hele leven hard werken voor hun eigen succes is het de SP wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja de Partij voor Fatsoenlijke Politiek
Moet helaas nog op tijd geboren worden..........Maar wie weet...![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef manhattan het volgende:
[..]
Oooooh, reactietje uitlokken..........![]()
Ik wil niet voor niets de partij voor fatsoenlijke politiek. ik zou niet graag willen zeggen dat als ik de SP op 2 zet, daarmee alle standpunten vande SP onderschrijf.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dan begrijp ik niet waarom de Sp bij jou op 2 staat. als 1 partij onfatsoenlijk omgaat met mensen die hun hele leven hard werken voor hun eigen succes is het de SP wel.
We moeten terug naar de jaren 1800? Of gaan leven zoals de Inuiten doen? Verklaar je naderquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef BewustNederland het volgende:
Ik stem blanco tot er eens een partij naar voren komt die van mening is dat de huidige westerse manier van leven schadelijk is voor mens en mileu.
Een partij zoals Bewust Nederland bijvoorbeeld.
*LOL*
Wat een simplisme op die site.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:00 schreef BewustNederland het volgende:
@Snelweg,
Ik wil me best nader verklaren, maar om nou de uitgebreide versie hier te plaatsen, kan je beter naar mijn website gaan en daar wat standpunten van mij over bijvoorbeeld het huidige systeem te lezen, dat maakt het wat overzichtelijker.
Heb veel uren werk in de website zitten en heel wat teksten om te lezen.
Ik wil de mensen alleen er op wijzen dat we niet noodzakelijk alle 'luxe' achter hoeven te laten om het toch beter te krijgen, maar dat we het gewoon 'anders' moeten aanpakken.
Wat eenvoudiger, en een systeem moeten bouwen die meer op vrijheid gebaseerd is, daar creeer je namelijk datgene mee wat we willen, een samenleving waar mensen gewoon het leven kunnen leiden die ze zelf willen.
Kijk maar op www.bewustnederland.nl
Heerlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Delano87 het volgende:
Ff voor de duidelijkheid![]()
... ik stem NCPN
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Populisme.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Heerlijk!
LEVE CHAVEZ!
Iemand naar mijn hart!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trap maar lekker in die kapitalistische CIA/Bush-propaganda mannetje!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Populisme.
Onderdrukking.
Censuur.
Diefstal.
Armoede.
Puike vent, die Chávez. Ik hoop maar dat hij snel sterft, dan kan hij naast zijn Cubaanse holmaat gaan liggen.
Precies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:40 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Trap maar lekker in die kapitalistische CIA/Bush-propaganda mannetje!![]()
De armen daar hebben het nog nooit zo goed gehad als onder hun linkse heldhaftige
leider Chavéz!![]()
Bovendien, Chavéz is van een heel ander slag dan een gek als Stalin!
Bush is ook een mongool, maar haalt het echt bij lange na niet bij Chávez.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:40 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Trap maar lekker in die kapitalistische CIA/Bush-propaganda mannetje!![]()
De armen daar hebben het nog nooit zo goed gehad als onder hun linkse heldhaftige
leider Chavéz!![]()
Bovendien, Chavéz is van een heel ander slag dan een gek als Stalin!
Je verwart eenvoud met simplisme.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:38 schreef BewustNederland het volgende:
@Heiden6,
Dat beschouw ik als een compliment, los van het feit of je het ook zodanig bedoelde.
Dingen werken beter wanneer ze simpel zijn.
Het leven is slechts zo ingewikkeld omdat wij het zo maken.
En waarom haalt hij het dan niet bij Chavéz in jouw ogen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bush is ook een mongool, maar haalt het echt bij lange na niet bij Chávez.
En dat die armen nog steeds arm zijn en met tientallen tegelijk vluchten naar verderfelijke kapitalistische landen, hoe denk je daar over? Hoeveel Amerikanen vluchten er nara Venezuela?
[..]
Je verwart eenvoud met simplisme.
Omdat Chávez veel dommer is, veel populistischer, en veel schadelijker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
En waarom haalt hij het dan niet bij Chavéz in jouw ogen?
Dommer? Heb je Bush weleens gezien dan!?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat Chávez veel dommer is, veel populistischer, en veel schadelijker.
Bush heeft een diploma aan een hoog aangeschreven, Ivy League universiteit. Chavez heeft z'n diploma niet gehaald.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
Dommer? Heb je Bush weleens gezien dan!?!![]()
![]()
Chávez komt over als een simpele ziel die dingen leuk weet te brengen, en met zijn sentimentalistische gewauwel stuurt hij op irrationele 'oplossingen' voor bepaalde problemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dommer? Heb je Bush weleens gezien dan!?!![]()
![]()
Chavéz komt in mijn ogen over als een wijs man, met het hart op de juiste plaats!![]()
En hoezo schadelijker?
Leg eens uit als je wilt!?
Wat wil je daarmee zeggen speknek?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Bush heeft een diploma aan een hoog aangeschreven, Ivy League universiteit. Chavez heeft z'n diploma niet gehaald.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:00 schreef BewustNederland het volgende:
@Snelweg,
Ik wil me best nader verklaren, maar om nou de uitgebreide versie hier te plaatsen, kan je beter naar mijn website gaan en daar wat standpunten van mij over bijvoorbeeld het huidige systeem te lezen, dat maakt het wat overzichtelijker.
Heb veel uren werk in de website zitten en heel wat teksten om te lezen.
Ik wil de mensen alleen er op wijzen dat we niet noodzakelijk alle 'luxe' achter hoeven te laten om het toch beter te krijgen, maar dat we het gewoon 'anders' moeten aanpakken.
Wat eenvoudiger, en een systeem moeten bouwen die meer op vrijheid gebaseerd is, daar creeer je namelijk datgene mee wat we willen, een samenleving waar mensen gewoon het leven kunnen leiden die ze zelf willen.
Kijk maar op www.bewustnederland.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |