Die gothic wou aandachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
daeri
Ze post de hele tijd over tieten maar laat ze niet zien
Die is z'n eigen topique waardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Oh en voor de volledigheid
Maikuuul
Nee!! Geen topics over Maikuuul!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die is z'n eigen topique waard![]()
Groetjes, Het_hupt
wie begint er dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee!! Geen topics over Maikuuul!![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je voor de 'Veldmuis baggergroetjes' award ofzo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wie begint er dan?![]()
Groetjes, Het_hupt
Tinkepinkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Het_hupt
Een postondertekenen is zo notdone
Mods kunnen niet bannenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef KinkyHinky het volgende:
Alle mods. Een beetje mooie topics sluiten en mensen bannen
.
* Het_hupt heeft een sentmentele buiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga je voor de 'Veldmuis baggergroetjes' award ofzo?
![]()
de 2e nominatie voor deze heaumeau in stringquote:
voor deze keerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mag ik er nog een nomineren?
mij niet aangezien je sig? Das denk ik al lang geleden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef Het_hupt het volgende:
Ik nomineer Yvonne![]()
Nog nooit zoveel baggerpost van haar gezien als vandaag![]()
Vonnie
Groetjes, Het_hupt
Jij baggert nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mij niet aangezien je sig? Das denk ik al lang geleden?
Op IRC was je best aardig deze week![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij baggert niet![]()
ik ook van jou![]()
Groetjes, Het_hupt
Ja, die is ook best irritant..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef nzw het volgende:
patrick11 wanhopig ventje
ff dit sub-forum goed doorlezen Rio, dan weet je wel waaromquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:15 schreef Rio het volgende:
Hoe heet dat ventje dat aldoor van die kansloze ponotopics opent? Is dat Patrick11? Nou die dus. En Naief_en_Nasty (al kan ik me niet voorstellen dat die gozer serieus was).
En het_hupt, ik heb het idee dat jij dit topic voor jezelf hebt geopend omdat je gewoon irritant wilt zijn met je groetjes. Dat grapje is al eens uitgehaald, dus ik zeg: verzin zelf iets.
Was de bedoeling dat je dat alleen daar deed me dunkt. Of zal ik er een KLB topic voor tegen openen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff dit sub-forum goed doorlezen Rio, dan weet je wel waarom![]()
Groetjes, Het_hupt
Hoe meer baggert topiques hoe beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Rio het volgende:
[..]
Was de bedoeling dat je dat alleen daar deed me dunkt. Of zal ik er een KLB topic voor tegen openen?
je zelf nomineren mag nietquote:
Ik heb niks gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef Het_hupt het volgende:
Ik nomineer Yvonne![]()
Nog nooit zoveel baggerpost van haar gezien als vandaag![]()
Vonnie
Groetjes, Het_hupt
beetje baggert posts gepostquote:
Wie zegt datquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Het_hupt
Iets kan niet met stip op 1 staan. De stip betekent juist dat het een grote kanshebber is om op 1 te komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef Kiteless het volgende:
Dromenvangert en BaajGuardian samen met stip op 1 !
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Iets kan niet met stip op 1 staan. De stip betekent juist dat het een grote kanshebber is om op 1 te komen.
Tot zover dit gratis leermoment
V.
Hee, wiens stip is het nou, jouwe of mijne ???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Iets kan niet met stip op 1 staan. De stip betekent juist dat het een grote kanshebber is om op 1 te komen.
Tot zover dit gratis leermoment
V.
De stip is van iedereenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hee, wiens stip is het nou, jouwe of mijne ???
Tranenkoning.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik nomineer:
('pberends', 'Razor21', '-Sandstorm-', 'Meki', 'Maikuuul', 'Pony-Lover', 'BrauN', 'FuifDuif', 'patty', 'BaajGuardian', 'BadKeukenTegel', 'Kindervriend', 'Akkersloot', 'Boomlaars', 'SCH', 'ViezeFreddy');
Die idioten staan allemaal in mijn blokkeerlijstje
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef KinkyHinky het volgende:
OPKANKEREN MET JE GROLSCH.
Waarom stikt het hier van de tukkers?
Verkeerd topique, hinniken fanquote:
Niet verkeerd... ik nomineer die pik en onderbouw mijn nominatie met die quote, waailapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verkeerd topique, hinniken fan![]()
Groetjes, Het_hupt
Helaas blokeert het geen reacties in topics zelf. Maar mijn AT is in ieder geval vrij van topics van mensen uit dat lijstje. Keihandig.quote:
oww owkee, maar je drinkt die bagger wel, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niet verkeerd... ik nomineer die pik en onderbouw mijn nominatie met die quote, waailap!
P.S.
IK BEN GODVERDOMME GEEN HINNIKEN FAN!![]()
![]()
Ik drink het nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oww owkee, maar je drinkt die bagger wel, dat dan wel weer![]()
Groetjes, Het_hupt
Ja man. Jouw leven is echt gaaf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Helaas blokeert het geen reacties in topics zelf. Maar mijn AT is in ieder geval vrij van topics van mensen uit dat lijstje. Keihandig.
Blokkeerlijst? Hoor ik voor het eerst. Leg uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Helaas blokeert het geen reacties in topics zelf. Maar mijn AT is in ieder geval vrij van topics van mensen uit dat lijstje. Keihandig.
Eenschquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef Marble het volgende:
tong80 natuurlijk. Niemand baggert zo veel als hij.
ook ik nomineer Het_hupt met z'n groetjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Het_hupt
In Opera 9 kun je zogenaamde 'user javascripts' toevoegen. Ik heb er eentje die dus bepaalde topicstarters blokkeert (gemaakt door fokME2). En het voegt ook gelijk PI's toe aan de quickreply.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Rio het volgende:
[..]
Blokkeerlijst? Hoor ik voor het eerst. Leg uit.
komen dr aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef bonke het volgende:
dromenvanger
en waar blijven de statistieken huppie ?
die is gaaf. hij doet goed z'n best om mensen over de zeik te helpen.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
daeri
Ze post de hele tijd over tieten maar laat ze niet zien
Bulk nominaties gelden niet sryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey Hupt ik ben ook 1 keer genoemd
Ik wil ook in dat lijsie
Ga eens gauw KLB topics openen jij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hey Hupt ik ben ook 1 keer genoemd
Ik wil ook in dat lijsie
ik ook (hoop ik)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik sta bekend als kwaliteits-user![]()
Ik ga dadelijk ff met de hond wandelen. Misschien kom ik dat sletje weer tegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ga eens gauw KLB topics openen jij!
Ik wil weer genieten.
As ie niet weet wat ie zegt, hol dan dien bek, griese dakdoefequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef KinkyHinky het volgende:
Alle mods. Een beetje mooie topics sluiten en mensen bannen
.
Hee! Niks lelijks over M-I-L-F hè!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef KinkyHinky het volgende:
is M-I-L-F een beetje lelijk ofzo?
Welks een heaumeau heeft het lef mij op de lijst te laten plaatsen! Ik ben goddomme heul geen baggeraar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Het_hupt het volgende:
voorlopige tussenstand, sluitingsdatum 31-12-06
[...]
Rio
[...]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In Opera 9 kun je zogenaamde 'user javascripts' toevoegen. Ik heb er eentje die dus bepaalde topicstarters blokkeert (gemaakt door fokME2). En het voegt ook gelijk PI's toe aan de quickreply.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef Rio het volgende:
[..]
Welks een heaumeau heeft het lef mij op de lijst te laten plaatsen! Ik ben goddomme heul geen baggeraar!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
Dan nomineer ik Rio!
Oh hij. Verkapte wraakactie voor een lemming.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef L.no het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |