Fok! geeft mij zekerheid in mijn leven! Daar is geen dood voor nodig!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:08 schreef Rio het volgende:
Bekijk het positief: dat is wel de enige keiharde zekerheid in je leven.
Best kansloos. Ik ga liever dood hoor. Uiteindelijk dan he.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Fok! geeft mij zekerheid in mijn leven! Daar is geen dood voor nodig!
¿que?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef L.no het volgende:
Hup! Opschieten dan.
O.a, acne geef ik mee aan lastige mensen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De schepper van de acne zeker?
Je kan je laten invriezen ofzo. Dan wordt je over 500 jaar weer uns wakker, misschien hebben ze dan wel een pilletje tegen de dood.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Omdat iedereen tot nu toe dood is gegaan, wil niet zeggen dat jij ook dood gaat.![]()
Wat als de vriezer kapot gaat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je kan je laten invriezen ofzo. Dan wordt je over 500 jaar weer uns wakker, misschien hebben ze dan wel een pilletje tegen de dood.
Het feit dat ik doodga is een van de dingen die me op de been houdt, ik vind een klb topic dus nogal ongepast. Dit had beter in WOW gepast, als dat er nog was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef cyberstalker het volgende:
Het valt mij tegen dat er zo weinig serieuze reacties in dit topic komen, terwijl dit toch een onderwerp is dat relevant is voor iedereen.
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:08 schreef Rekkie het volgende:
Neem alle bagger user even mee dan
Ik voldoe niet aan het profiel...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef Echo99 het volgende:
Zeg TS: klik hier eens, dan zie je wat een echte baggeruser doet![]()
Ik post bij voorkeur alleen in ONZ. Daarom heb ik een beetje een vertekend wereldbeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan het profiel...
Ik heb meerdere malen een topic buiten ONZ en KLB in mijn history staan
P.s. waarom moet je mij uitmaken voor bagger-user?
Is niet aan je history te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik post bij voorkeur alleen in ONZ. Daarom heb ik een beetje een vertekend wereldbeeld![]()
Bij voorkeur he... Als er in ONZ niks te klieren valt moet ik mijn heil elders zoekenquote:
Bagger-user?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bij voorkeur he... Als er in ONZ niks te klieren valt moet ik mijn heil elders zoeken
Jij zal hem inderdaad een aardig eindje op weg kunnen helpen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef aids het volgende:
Hulp nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |