zegt een metrosexueel met een ROZE PETJE OPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Conclusie: Optyfen met die kutalternatievelingen
is goed, we sturen jouw wel mee, nazi's hebben ze daar nog nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
als gothic in was zou jij er ook zo bij lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
WTF heeft drank met die kutgothics te maken? ik bedoel elk weekend volgooien met bagger is ook lomp maar als je gothic bent vraag je om gezeik en maar zeuren dat ze zielig zijn en niemand ze begrijpt
De beste gothics zijn dode gothics!
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je niet drinkt is het leven voorbij
Al de ogen uit de massa zijn gericht op mij
De duisternis omringt me traag
Doorns omklemmen mij als een dikke laag
Het lijkt mij een gepaste reactie in de topic
Ben ik met dit kankerklote depressieve rijmpje nu een gothic
maar serieus, als je niet drinkt kan je er beter nu een einde aan maken
en wat heeft emo nou met gothic te maken !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dit is lang, maar grappig en verklaart het hele gegeven:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-412302931332188859&q=Emo
Er is ook echt nooit iets goeds uit punk gekomen.
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de normale menschen!![]()
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aan
1: die gast ziet er uit alsof ie bijna dood isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
Dat
Hap. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelf
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.
Yep. Iemand met een pessimistische houding t.o.v. de maatschappij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |