En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Conclusie: Optyfen met die kutalternatievelingen
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tepelpiercings dan? die zijn namelijk onder deze groep goed vertegenwoordigd
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.![]()
Wordt het weer zo een massabeweging; wat dat betreft ben ik blij dat die Gothic rage afgelopen is; mijn God, ik kon mn stamkroeg niet meer binnen zonder dat ik tegen 20 van die chagrijnige witgescminkte koppen liep aan te kijken (en nee, niet alle gothics voldoen aan deze omschrijving).
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Draw het volgende:
[..]
Gewoon blijven dromen knul zo kom je er wel. Lekker stoer blijven doen op een forum en mischien heel mischien durft je later ook op straat te komen en te kijken hoe de mensen reageren op je stoere praatJij bent een echte forum held!
Tepelpiercings kick ass, gothic meiden zijn gewoon vaak wel echt lekker, je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geil![]()
![]()
Maar geen gothic (gelukkig!)
dat sla je er wel uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laat![]()
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomt![]()
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.
Skaters, Goths, Gabbers, Breezers, allemaal prima, maar ga niet lopen verkondigen dat de rest meeloopt. Juist mensen die bij een bepaalde groep willen horen lopen mee met hun kudde.
en terecht... hoe durft zequote:
Ja, nou ben je wel weer stoer genoeg geweest. Heb je nog wat toe te voegen aan de discussie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Draw het volgende:
[..]
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg heAlleen ben je dus een bang mannetje?
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ja idd.. Mensen zijn zeker "kudde-dieren"!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.
Goths die roepen dat ze zoo anders zijn dan alle anderen kan ik dan inderdaad ook wel om lachen, maar dat geldt net zo hard voor alto's die dat zeggen, breezergirls die op hun CU2 profiel verkondigen hoe uniek ze wel niet zijn, en eigenlijk iedereen die beweert nooit ergens mee mee te lopen.
Er zijn ook zat goths die wel gewoon weten dat en waarom ze de 'goth-mode' volgen, namelijk om je met zijn allen verbonden te voelen en als groep tegen de stroom in te gaan.
Je moet alleen opletten dat ze niet te BDSM zijn, kaarsvet is leuk maar verder ga ik niet echt....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
Kom op; bij het grootste deel van die kutpubers gaat het of om aandacht of omdat ze graag ergens bij willen horen; op zich niets mis mee op die leeftijd; want zo waren we bijna allemaal; maar op ee gegeven moment dient men toch wel een beetje een eigen identiteit te vinden; en daarbij: Ondanks dat ik die pubers op zich wel begrijp vind ik dat grut vaak erg irritant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ligt eraan, en weet ik niet precies want ik ben zelf geen goth.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef soppig het volgende:
[..]
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?
En nu nokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
nah, ze durven hun tieten niet eens te laten zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
En waar lees jij dat ik een gothic ben? Ik las dit topic uit verveling en zag weer eens voor de verandering een of ander kansarm mannetje stoer doen op een forum ( lees jij ) en toen achte ik het nodig iets te zeggen. En samen sta je alleen sterker als je alleen geen flikker voorstelt. En ik denk dat dat op jou van toepassing isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
Anders haalt shmoopy de fok! knokploeg er even bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef shmoopy het volgende:
En nu nokken.
Mensen lopen bedreigen mag niet, laatste wat ik erover zeg, gewoon nokken nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Want? Vrijheid van mening mag niet meer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |