zegt een metrosexueel met een ROZE PETJE OPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Conclusie: Optyfen met die kutalternatievelingen
is goed, we sturen jouw wel mee, nazi's hebben ze daar nog nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
als gothic in was zou jij er ook zo bij lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
WTF heeft drank met die kutgothics te maken? ik bedoel elk weekend volgooien met bagger is ook lomp maar als je gothic bent vraag je om gezeik en maar zeuren dat ze zielig zijn en niemand ze begrijpt
De beste gothics zijn dode gothics!
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je niet drinkt is het leven voorbij
Al de ogen uit de massa zijn gericht op mij
De duisternis omringt me traag
Doorns omklemmen mij als een dikke laag
Het lijkt mij een gepaste reactie in de topic
Ben ik met dit kankerklote depressieve rijmpje nu een gothic
maar serieus, als je niet drinkt kan je er beter nu een einde aan maken
en wat heeft emo nou met gothic te maken !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dit is lang, maar grappig en verklaart het hele gegeven:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-412302931332188859&q=Emo
Er is ook echt nooit iets goeds uit punk gekomen.
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de normale menschen!![]()
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aan
1: die gast ziet er uit alsof ie bijna dood isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
Dat
Hap. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelf
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.
Yep. Iemand met een pessimistische houding t.o.v. de maatschappij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?
Zei ik of dat filmpje dat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef misantropia het volgende:
en wat heeft emo nou met gothic te maken !!!![]()
Jij daagt mij uit om ook een duit in het zakje te doen, dus bij deze..maak plaats voor míjn meningquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef misantropia het volgende:
wel leuk om te zien dat zoveel mensen zich eraan storen maar er niks aan kunnen doen![]()
lijd maar! lijd maar door onze aanwezigheid! jullie doen het jullie zelf aan!![]()
whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Cool, een Goth bash topic!
Kga ff eten halen, ben zo terug.
Ik word blijkbaar oud, wtf zijn emo's?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef soppig het volgende:
Maargoed dat is over wel meer groepen te zeggen met hun eigen identiteiten : ballen, gabbers, emo's, wiggers, rapmonchooltjes, vandie stuiter sjonnies met hun gapstar en stekeltjes haar.
Je kunt natuurlijk ook gelijk zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:23 schreef misantropia het volgende:
*zet wat Deicide op*
wat is er mis met deicide godvquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gelijk zelfmoord plegen.
Teringherrie met een vent met een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat is er mis met deicide godv
Bathory dan ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Teringherrie met een vent met een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd.
God wat vond ik dat slecht zeg
Niet mijn favoriet, maar al beterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Bathory dan ?
*zet Bathory op*
Wtf zijn emo's?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Sabryas het volgende:
Gothics![]()
Emo's![]()
Kom maar op met die discussie, de popcorn is net klaar...
Mijn post is zeker teveel tekst om te lezen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef misantropia het volgende:
de yuppies zitten nu allemaal in de disco met hun breezah's stoer te doen dat ze een gothic hebben uitgescholden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mijn post is zeker teveel tekst om te lezen?![]()
Hier hielden we op met lezen.quote:Ten tweede: Ik ben zelf een Goth
Er zijn maar onwijs weinig Goths die hun gezicht wit maken, ik ken er zelf maar eentje die dat doet en die dude moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk het gezicht, daarom gooien ze daar zoveel zwart/witte poeder op!
Morgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wanneer zal Offsprngr dit topic hebben gevonden...
Goths hebben anders veel variätie, klassieke, middeleeuwse, victoriaanse, cyber, rivet, lolita en nog andere gecombineerde stijlen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Mikkie het volgende:
'Anders zijn', ja. En vervolgens met honderden in dezelfde lelijke, ranzige kleding lopen. Goh, wat zijn we allemaal toch weer 'anders'.
OEH KIJK MIJ STOERE OPMERKINGEN MAKEN, IKBENZOCOOL!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef method21 het volgende:
[..]
Typische goth naam, ben je zelf ook goth toevallig, dat zou deze reactie kunnen verklaren, of is je eyeliner mischien op, schoensmeer op je ogen doet ook goed heb ik van horen zeggen.
Ik ken geen sjaggerijnige Goths ook niet met mislukte make-up en dragen geen panties om hun armen, verder zijn ze geen aandacht hoertjes, maar jij met je reactie hier is natuurlijk ook niet vragen om aandacht eh..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef soppig het volgende:
[..]
nee goths zien er anders uit met zn alllen.
sjaggerijnig hoofd.
mislukte make-up
panties van een dooie oma lekker stoer om de armpjes ..
rot toch op met dat zooite aandachtshoertjes.
Maargoed dat is over wel meer groepen te zeggen met hun eigen identiteiten : ballen, gabbers, emo's, wiggers, rapmonchooltjes, vandie stuiter sjonnies met hun gapstar en stekeltjes haar.
echt middelbare school praktijken.
lisa simpson zei het mooi "how rebellious in a conformist kind of way"
hulde aan kudde gedrag en dan claimen dat je eigenzinnig bent. Groei een ruggengraat en ook meteen een persoonlijkheid als je er toch al mee bezig bent.
en ja ik ben ongenuanceerd
En jij neukt je moeder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:22 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Gothics drinken bloed.
Within Temptation is bagger dus dat kan zo weer in de mode trend komen en als men geld zou moeten betalen voor Goth-bash topics zou FOK binnen de kortste keren gigantisch financieel vooruit gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Wacht maar tot Within Temptation weer hip wordt!! dan gaan we allemaal aan de scheermes potverdikke!
Over gothics janken is trouwens zóóóó 2005! Kunnen de mods niet 10 euro aan een potentiële TS van een Gothic bash topic vragen. Het loopt de spuigaten uit hier!
En kut!quote:
Hier ben, de Emos komen later wel, eerst eten en American Chopper kijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:26 schreef tonks het volgende:
Ik wacht even op Offsprngr die komt uitleggen dat gothics geen goths zijn en dat hij een punker is en dat alle emo's kut zijn.
Doe eens niet de zelfde avatar nemen als Jarno, hij's cool, jij niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Robinho90 het volgende:
Offsprngr wens ik dan ook een scheermes toe!
Goths hebben niet overal schijt aan en het is ook een stereotype om te denken dat ze zich allemaal kut voelen, genoeg blije Goths en de meeste (cyber)Goth chicks zijn verschrikkelijk lekker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gothics zijn zielige mensen die het 'gothic zijn' als excuus gebruiken om te zeggen dat ze overal schijt aan hebben, terwijl ze zich eigenlijk gewoon kut voelen omdat ze lelijk zijn en geen vriendje kunnen krijgen.
Ik denk ik breng gewoon de waarheid...
Eindelijk een positieve reactie, maar het is Goths en niet Gothics, Gothic is de stijl van muziek, architectuur, leven.quote:
En op fora roepen dat anderen kut zijn is natuurlijk wel echt stoer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef miss_schaapje het volgende:
ik vind gotics maar een groepje dat denkt dat ze stoer zijn en die muziek van hun alleen al is al om te![]()
![]()
Wel, maar daar kom ik later op terug.quote:
Je durft niet eens je eigen kop op je fotoboek te posten, zielig mannetje, jij bent hier de loser.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
Weinig Goths die naar Lowlands gaan, de meeste gaan naar WGT of SD.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En dan ook van die gore bandjes van festivals om hun polsen. Kijk mij stoer zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |