dit soort "eigenzinnig" gespuisquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef Draw het volgende:
wat zijn emo's?
pablo is coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
People dance to anything these days
ie oe ie ie oe
Kill my self
"Yeah Kill myself!!"
(C) Pablo Francisco
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef daeri het volgende:
[..]
er zitten prachtige lowlands bandjes omheen, dus voor zo ver prima
Niks mis met lowlands lijkt me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aan![]()
Groetjes, Het_hupt
hypocriet.. mn borsten wil je wel zien, maar je wil me wel dood hebben.. niet alleen hypocriet maar ook nog eens necrofielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aan![]()
Groetjes, Het_hupt
als je het voorgaande ff zou lezenquote:
Tietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef daeri het volgende:
[..]
hypocriet.. mn borsten wil je wel zien, maar je wil me wel dood hebben.. niet alleen hypocriet maar ook nog eens necrofiel
is het ook niet. maar het gaat er om dat die gastjes die bandjes nooit en te nimmer meer af doen.quote:
Alsof gothics de enigen zijn die denken dat ze stoer zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef miss_schaapje het volgende:
ik vind gotics maar een groepje dat denkt dat ze stoer zijn en die muziek van hun alleen al is al om te![]()
![]()
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef soppig het volgende:
[..]
is het ook niet. maar het gaat er om dat die gastjes die bandjes nooit en te nimmer meer af doen.
Het is vergelijkbaar met van die bandjes waar paupers ook mee rond lopen. Van die "tegen zinloos geweld" "steun de mensen rechten" "Ik eet pindakaas" polsbandjes" troep.
"ooohh wat ben ik toch een betrokken mensen en steun ik goede doelen. Ik kom op voor minderheden" vanuit mijn luie stoel.
lees ff terug naar een van de eerste posts .. was iets in de richting van " wij zijn anders en uniek jammer jammer"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?
Ze zijn wel handig op Halloween parties, dan dan weer welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
geen grapjes over die hond he .. dat was zielig. we zouden er polsbandjes van moeten maken. (en een stille mars)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
Als michael myers ze komt slachten hebben ze nog nut daar jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig op Halloween parties, dan dan weer wel![]()
Groetjes, Het_hupt
Jah, dat is inderdaad wel wat tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef soppig het volgende:
[..]
lees ff terug naar een van de eerste posts .. was iets in de richting van " wij zijn anders en uniek jammer jammer"
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah, dat is inderdaad wel wat tegenstrijdig.
Ben je in het echt ook zo stoer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminktquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En dan ook van die gore bandjes van festivals om hun polsen. Kijk mij stoer zijn...![]()
Maargoed, goths dragen ook wel veel dezelfde dingen onderling, alleen gewoon anders dan die van niet-goths. Ik zie dat uniek-gedoe altijd meer als groep. Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.quote:
Hard doch scherpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef soppig het volgende:
[..]
![]()
(maar in alle eerlijkheid die persoon heeft nooit gesteld die bandjes te dragen)
ok laat maar ...quote:ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
zoals ik al eerder stelde :quote:Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.
quote:Lisa simpson:
How rebellious in a conformist kind of way
dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef daeri het volgende:
[..]
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
Oh dat was al genoemd.quote:
tis dan ook een leefstijl...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Maargoed, goths dragen ook wel veel dezelfde dingen onderling, alleen gewoon anders dan die van niet-goths. Ik zie dat uniek-gedoe altijd meer als groep. Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.
Oh, ik vind het niet '130 euro weggooien', maar het heeft voor mij ook wel wat sentimentele waardequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef daeri het volgende:
[..]
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminkt![]()
Jerry Jerry!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjes
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjes
Beter dan die jostiale respect bandjes (die gele dingen; die je ook in roze en andere regenboogkleuren hebt).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En dan ook van die gore bandjes van festivals om hun polsen. Kijk mij stoer zijn...![]()
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm looptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef soppig het volgende:
[..]
met een scheermesje in de pols .. ok .. ik snap m weer eens niet
Groetjes, Het_huptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Beter dan die jostiale respect bandjes (die gele dingen; die je ook in roze en andere regenboogkleuren hebt).![]()
Hihi.. niet elke goth draagt alleen maar zwart...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef soppig het volgende:
of denk je "tering logisch dat ik sjaggie ben, ik ben ook maar een leeg schaap zonder identieteit, laat ik er maar vrolijk over gaan jammeren en zwarte kleertjes dragen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |