maar zo noemen je vriendjes jou alquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat ik nu zeker weet dat je er geen zak van weet.
[..]
Jimmy Eat World zou Jimmy Eat Cock moeten heten.
[..]
Britney Spearsquote:Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.
HELD!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn verveling te doden en in de sleur gelijk wat mensen af te zeiken die andere af proberen te zeiken met stereotype gedachtens over dat ze beter zouden zijn dan iets waarvan ze geen idee van hebben wat het inhoud.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wat probeer je eigenlijk te bereiken?![]()
Blijkbaar niet anders hadden we niet met dit topic gezeten eh.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Iedereen is er al overheen hoor jankzak.
LOL.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom luister je dan precies het zelfde?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
maar zo noemen je vriendjes jou al![]()
[..]
Britney Spears![]()
dat doe ik niet. L-O-S-E-R.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom luister je dan precies het zelfde?
sorry dat ik al je vooroordelen moet breken..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat ik nu zeker weet dat je er geen zak van weet.
[..]
[..]
Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.
en naar meer luister ik ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Je luistert My Chemical Romance wat precies hetzelfde is als Britney Spears.
En jij bent een op beide manieren een trol die zn gezicht niet durft te tonen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef tonks het volgende:
Persoonlijk vind ik psycha wel een lekker wijf en offsprngr wel een kutgothic dus dit was de eindconclusie
err.. nu moet je toch eens het luisteren ipv alleen naar de fans te kijken ervan.. (niet dat het niet gewoon ronduit kut is hoor)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Je luistert My Chemical Romance wat precies hetzelfde is als Britney Spears.
De rest is vast niet veel beter, maar als ik even mag raden: Fall Out Boy, From First To Last, Bloc Party, Hawthorne Heights, Good Charlotte, Sum41, Boysetsfire, Jimmy Eat World, Jack Johnson, Lostprophets en Atreyu.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef tonks het volgende:
Gothics zijn gewoon hetzelfde als goths eigenlijk
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef Skazminko het volgende:
Waarom aanbidden goths de duivel, OFfSprngr?
Trolls, ik heb net al Chinees gegeten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef tonks het volgende:
Waarom zijn alle gothics eigenlijk satanisten?
Ik heb het gehoord en het is erger dan watvoor band ik dan ook heb op mn HD.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
err.. nu moet je toch eens het luisteren ipv alleen naar de fans te kijken ervan.. (niet dat het niet gewoon ronduit kut is hoor)
go·thic1 (het ~)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Trolls, ik heb net al Chinees gegeten.
[..]
Waarom kwets je mijn gevoelens?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
ja dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De rest is vast niet veel beter, maar als ik even mag raden: Fall Out Boy,
nee Sonny moorequote:From First To Last,
ja dus, dat is geen emo.quote:Bloc Party,
en dan?quote:Hawthorne Heights,
neequote:Good Charlotte, Sum41, Boysetsfire, Jimmy Eat World, Jack Johnson,
ja.quote:Lostprophets
wrong again!quote:en Atreyu.
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja dus
[..]
nee Sonny moore
[..]
ja dus, dat is geen emo.![]()
[..]
en dan?
[..]
nee
[..]
ja.