Mwah, ze doet gymnasium...en zit in een chirurgenfamiliequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zegt natuurlijk ook iets over jou dat je een vriendin hebt die naar Lloret de Mar gaat
Nou dan komt ze dus uit een goed milieu maar is ze toch aardig aan lager wal geraaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Mwah, ze doet gymnasium...en zit in een chirurgenfamilie..zegt dat wat?
![]()
NEEquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
Die rijke sletjes neuken zich vaak helemaal de tyfus op vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Vinno het volgende:
Ha, die gaat neukuuuuuuuuh
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die rijke sletjes neuken zich vaak helemaal de tyfus op vakantie![]()
Hoop je......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef kebabkever het volgende:
[..]
[..]
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.![]()
...maar als ze gezopen heeft niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef kebabkever het volgende:
[..]
[..]
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.![]()
Ik opende geen topic, om te horen dat ze vast enzeker vreemd gaat..ik opende het topic naar aanleiding van afgedwaalde turken etc..quote:
*mompelt iets over een sok ofzo*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef kebabkever het volgende:
Maar ik zal zodra ze terug is even de uitslag neerzetten.....wil er wel weddenschap van maken
Oh ze gaat ook nog met Turken. Dan weet je het wel bijna zeker....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik opende geen topic, om te horen dat ze vast enzeker vreemd gaat..ik opende het topic naar aanleiding van afgedwaalde turken etc..![]()
Vast wel, ze gaat met hele groep he....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
...maar als ze gezopen heeft niet meer![]()
Maar wat maakt het uit, jij komt er waarschijnlijk toch nooit achter![]()
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een ander heeft gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef kebabkever het volgende:
Maar ik zal zodra ze terug is even de uitslag neerzetten.....wil er wel weddenschap van maken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een ander heeft gehad![]()
Die groep gaat ook allemaal vreemd. Beetje als-jij-niet-zegt-zeg-ik-ook-niks principe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Vast wel, ze gaat met hele groep he....
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een 3 anderen heeft gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |