Mwah, ze doet gymnasium...en zit in een chirurgenfamiliequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zegt natuurlijk ook iets over jou dat je een vriendin hebt die naar Lloret de Mar gaat
Nou dan komt ze dus uit een goed milieu maar is ze toch aardig aan lager wal geraaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Mwah, ze doet gymnasium...en zit in een chirurgenfamilie..zegt dat wat?
![]()
NEEquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
Die rijke sletjes neuken zich vaak helemaal de tyfus op vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Vinno het volgende:
Ha, die gaat neukuuuuuuuuh
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die rijke sletjes neuken zich vaak helemaal de tyfus op vakantie![]()
Hoop je......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef kebabkever het volgende:
[..]
[..]
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.![]()
...maar als ze gezopen heeft niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef kebabkever het volgende:
[..]
[..]
Denk dat dit meer over jullie zegt...., dan over haar. En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.![]()
Ik opende geen topic, om te horen dat ze vast enzeker vreemd gaat..ik opende het topic naar aanleiding van afgedwaalde turken etc..quote:
*mompelt iets over een sok ofzo*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef kebabkever het volgende:
Maar ik zal zodra ze terug is even de uitslag neerzetten.....wil er wel weddenschap van maken
Oh ze gaat ook nog met Turken. Dan weet je het wel bijna zeker....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik opende geen topic, om te horen dat ze vast enzeker vreemd gaat..ik opende het topic naar aanleiding van afgedwaalde turken etc..![]()
Vast wel, ze gaat met hele groep he....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
...maar als ze gezopen heeft niet meer![]()
Maar wat maakt het uit, jij komt er waarschijnlijk toch nooit achter![]()
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een ander heeft gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef kebabkever het volgende:
Maar ik zal zodra ze terug is even de uitslag neerzetten.....wil er wel weddenschap van maken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een ander heeft gehad![]()
Die groep gaat ook allemaal vreemd. Beetje als-jij-niet-zegt-zeg-ik-ook-niks principe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Vast wel, ze gaat met hele groep he....
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze komt zeker terug en zegt dat ze elke nacht een 3 anderen heeft gehad![]()
idd die "Lloret dus nuecken&vreemdgaan" posts getuigen van nogal beperkt belevingswereldje, maar goed..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef kebabkever het volgende:
Denk dat dit meer over jullie zegt....dan over haar.
Als jullie al 2 jaar samen zijn, waarom gaan jullie dan niet samen op vakantie?quote:En nee ze zet 2 jaar niet vanwege 1 vakantie op het spel. Ik weet dat, zij weet dat.![]()
Ik weet wel waaromquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
idd die "Lloret dus nuecken&vreemdgaan" posts getuigen van nogal beperkt belevingswereldje, maar goed..
[..]
Als jullie al 2 jaar samen zijn, waarom gaan jullie dan niet samen op vakantie?
en laat zich uitbeugelen door de hersenloze fakkers in lloretquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
Zijn we ook al geweestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
idd die "Lloret dus nuecken&vreemdgaan" posts getuigen van nogal beperkt belevingswereldje, maar goed..
[..]
Als jullie al 2 jaar samen zijn, waarom gaan jullie dan niet samen op vakantie?
ja, de kans is groot dat ze helemaal los gaat en een groot gedeelte van haar tijd horizontaal doorbrengt in Lloret, en dan doel ik niet op slapenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
![]()
He HeatWave, voor niet iederen staan schapen gelijk aan sex!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
jaja, het punt is gemaakt hoor, stelletje schapen.
Ben benieuwd hoelang de gemiddelde verkering duurt bij jullie, als jullie allemaal zo'n vertrouwen in je vriendin hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef EsDe het volgende:
[..]
ja, de kans is groot dat ze helemaal los gaat en een groot gedeelte van haar tijd horizontaal doorbrengt in Lloret, en dan doel ik niet op slapen![]()
Leuk feitje, wat moet ik ermee?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
He HeatWave, voor niet iederen staan schapen gelijk aan sex!
Dat iedereen het er over heeft hoe z'n vriendin wordt uitgewoont in LLoret en jij begint over een stelletje schapen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk feitje, wat moet ik ermee?.
Daar ga ik niet eens op ķp reagerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
Je bent vast zelf ook een pauper. Wiens vriendin gaat er nou naar Lloret?
Nou, je gaat er ook niet heen als je van de mooie archictectuur wil genieten, even helemaal weg van Nederland te zijn, te verdwalen in het schilderachtige landschap, een nieuwe wereld te ontdekken, of om te verdrinken in die liefelijke authentieke cultuur.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Hear hear!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, je gaat er ook niet heen als je van de mooie archictectuur wil genieten, even helemaal weg van Nederland te zijn, te verdwalen in het schilderachtige landschap, een nieuwe wereld te ontdekken, of om te verdrinken in die liefelijke authentieke cultuur.
Je gaat wel naar Lloret als als al dat bovenstaande je geen reet interesseert en je gewoon zin hebt om elke nacht genomen te worden door een vreemde jongen, om daarna de hele dag op een bomvol strand geen flikker uit te voeren, terwijl je even verderop een frikadel uit de muur van Fred Kroket haalt.
www.loi.nl ik zou gaan voor de cursus begrijpend lezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Dat iedereen het er over heeft hoe z'n vriendin wordt uitgewoont in LLoret en jij begint over een stelletje schapen!
Het was ook een poging tot humor : http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=humor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.loi.nl ik zou gaan voor de cursus begrijpend lezen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Zijn we ook al geweest, en daarnaast nog weekendje naar Den-Haag geweest. Ze heeft ook een hechte vriendinnengroep.., en dan gaan ze altijd nog wat met zen allen doen (lees vakantiekeihard neuken)
Ik moest lachen. Respect.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, je gaat er ook niet heen als je van de mooie archictectuur wil genieten, even helemaal weg van Nederland te zijn, te verdwalen in het schilderachtige landschap, een nieuwe wereld te ontdekken, of om te verdrinken in die liefelijke authentieke cultuur.
Je gaat wel naar Lloret als als al dat bovenstaande je geen reet interesseert en je gewoon zin hebt om elke nacht genomen te worden door een vreemde jongen, om daarna de hele dag op een bomvol strand geen flikker uit te voeren, terwijl je even verderop een frikadel uit de muur van Fred Kroket haalt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
jaja, het punt is gemaakt hoor, stelletje schapen.
en toch doe je hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens op ķp reageren
Ze wordt waarschijnlijk nu al uitgewoont door al die typesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef kebabkever het volgende:
Zwaai je net je vriendin, die met de bus naar Lloret gaat met groep meiden...zie je toch allemaal tuig om je heen staan...![]()
Type's alla D&G shirts....goudene kettingen DIKKE BEK OVERAL OVER, bril op hun gezicht hebben hangen...Hersenloos, dat zijn de stampij makers daar
Al dat tuig, moeten alsnog per direct opvoeding hebben![]()
UGH!
heeft niks met vertrouwen te maken, ben zelf verleden jaar in lloret geweest en heb gezien & meegemaakt hoe knetterbezopen die grieten daar elke avond rondlopen... en daar zaten veel van die hockeykutjes tussen, uit een goede familiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang de gemiddelde verkering duurt bij jullie, als jullie allemaal zo'n vertrouwen in je vriendin hebben![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:31 schreef Maikuuul het volgende:rofl en jij laat je vriendin daarheen gaan ?
Moetje niet gaan huilen als ze opeens zoveel SOA's heeft dat het een penis vormt.zo smerig een kutpenissoapruim :/ vuillak !
hm.. touchéquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja want stel als er wel wat gebeurd was.. dan had ze dat zeker op de gevoelige plaat gezetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef kebabkever het volgende:
Nee,ze is terug...enn foto's gekeken....en dr is niks gebeurd
Hoe oud ben je, 40? 50?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef kebabkever het volgende:
Zwaai je net je vriendin, die met de bus naar Lloret gaat met groep meiden...zie je toch allemaal tuig om je heen staan...![]()
Type's alla D&G shirts....goudene kettingen DIKKE BEK OVERAL OVER, bril op hun gezicht hebben hangen...Hersenloos, dat zijn de stampij makers daar
Al dat tuig, moeten alsnog per direct opvoeding hebben![]()
UGH!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |