abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40475118
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef McGilles het volgende:
Ik krijg het volgende terug:

Geachte heer/mevrouw,

Dit geld niet wanneer het product speciaal voor u besteld is,
Onzin. Dat geldt alleen voor echt maatwerk. De Memorie van Toelichting noemt als voorbeeld een op maat gemaakte bruidsjurk.
quote:
tevens geld : de
termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen
ontvangen heeft.
Dat zei ik hierboven ook al.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40475155
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef dop het volgende:
ik mag aan nemen iets kleins waar van je niet hoeft aan te nemen dat het speciaal word besteld
bijvoorbeeld een pen met daar op een naam of boodschap gegraveerd.

volgens mij heb je op hun mailtje dat het niet op vooraad is al gezegt dat je dan geen produkt wilt afnemen , dus hoe kunnen ze dan nog spreken voor speciaal bestellen.
Zodra ik het mailtje las van dat het niet op voorraad was heb ik gelijk een mail terug gestuurd met de mededeling dat ik dan mijn bestelling wil annuleren!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:44:22 #28
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_40475196
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ja, ik weiger het gewoon aan de deur, want dat is dag1 van de periode van 7 dagen!
Dan zie ik daarna wel wat er gebeurt, maar ik ga nog in de tegenaanval op mail dat beide partijen er niks mee op schieten als het word verstuurd, zoals hierboven als suggestie is gegeven!
Heb je al betaald?
censuur :O
pi_40475305
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ja, ik weiger het gewoon aan de deur, want dat is dag1 van de periode van 7 dagen!
Dat moet je zeker *niet* doen. Het enige wat de wet vereist is dat je binnen die 7 dagen *na* ontvangst ontbindt. Dat wil zeggen dat je per email/brief/fax laat weten 'ik ontbind op koop, conform BW 7:46d'. Het terugsturen hoeft niet binnen die 7 dagen te gebeuren om aan de wettelijke eisen te voldoen.

En zelfs kan ik me voorstellen dat je, wanneer na je ontbindingsbericht blijkt ze niet het hele bedrag inclusief order/verzendkosten, terug willen betalen, je een retentierecht uitoefent.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40475462
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Dat moet je zeker *niet* doen. Het enige wat de wet vereist is dat je binnen die 7 dagen *na* ontvangst ontbindt. Dat wil zeggen dat je per email/brief/fax laat weten 'ik ontbind op koop, conform BW 7:46d'. Het terugsturen hoeft niet binnen die 7 dagen te gebeuren om aan de wettelijke eisen te voldoen.

En zelfs kan ik me voorstellen dat je, wanneer na je ontbindingsbericht blijkt ze niet het hele bedrag inclusief order/verzendkosten, terug willen betalen, je een retentierecht uitoefent.
Ok duidelijk!

Ik heb nog niks betaald want bij onbekende bedrijven kies ik altijd voor: rembours
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:59:20 #31
8428 Racemol
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_40475662
Bij een product op maat (denk aan een gepersonaliseerde beker of iets dergelijks) werkt de koop op afstand wet niet! Maar omdat we niet weten of het om een maat product gaat kunnen wij er niets zinnigs over zeggen.
Wat een onzin, een signature..
pi_40475717
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ok duidelijk!

Ik heb nog niks betaald want bij onbekende bedrijven kies ik altijd voor: rembours
Je kunt ze het beste een mailtje sturen:

ls,

Wanneer u mijn annulering niet kosteloos accepteert, zal ik de koop direct na ontvangst ontbinden. Op basis van BW 7:46d bent u dan verplicht het gehele betaalde bedrag, inclusief verzendkosten terug te betalen. Wanneer u dit niet doet, zal ik u in rechte betrekken en zult u zonder enige twijfel veroordeeld worden, niet alleen tot het betalen van het genoemde bedrag, maar ook tot betaling van de kosten van de procedure (griffierechten, betekening en honorarium advocaat), waardoor u enkele honderden euro's duurder uit zult zijn dan wanneer u zich nu opstelt conform de bedoeling van de wettelijke regeling inzake koop op afstand.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40475852
http://tweakers.net/shopsurvey/3075
Dat bedrijf past dat trucje wel vaker toe, zoals je op t.net ook lezen kan, en het werkt nog ook want veel mensen kiezen eieren voor hun geld en bestellen dan alsnog omdat ze geen hoge kosten willen oplopen. Ik zou ff een briefje naar de consumentenbond ofzo doen waarin je het verhaal uitlegt want dit is dus geen eenmalige naaiactie, ze doen dat gewoon stelselmatig. Na contact met de consumentenbond zijn dat soort bedrijven plots heel wat welwillender. Ik denk dat ze dat in hun geval zeker zijn, aangezien ze ook nog eens de naam hebben van een 'keurmerk' van de consumentenbond zelf, waardoor ze ook al op het randje zitten aangezien ze daar niets mee te maken hebben.
pi_40476052
LotB: met die annuleringskosten is helemaal niets mis. Dat is, ook binnen de wettelijke regeling toegestaan.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40476102
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Je kunt ze het beste een mailtje sturen:

ls,

Wanneer u mijn annulering niet kosteloos accepteert, zal ik de koop direct na ontvangst ontbinden. Op basis van BW 7:46d bent u dan verplicht het gehele betaalde bedrag, inclusief verzendkosten terug te betalen. Wanneer u dit niet doet, zal ik u in rechte betrekken en zult u zonder enige twijfel veroordeeld worden, niet alleen tot het betalen van het genoemde bedrag, maar ook tot betaling van de kosten van de procedure (griffierechten, betekening en honorarium advocaat), waardoor u enkele honderden euro's duurder uit zult zijn dan wanneer u zich nu opstelt conform de bedoeling van de wettelijke regeling inzake koop op afstand.
Soortgelijke mail is verstuurd.
Kijken wat hun respons is
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:18:06 #36
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40476379
Wat een lijers zeg, ben benieuwd wat ze terugsturen!
Ik heb al een boek.
pi_40476413
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef _-rally-_ het volgende:
LotB: met die annuleringskosten is helemaal niets mis. Dat is, ook binnen de wettelijke regeling toegestaan.
Het is niet netjes het op die manier op te lossne aangezien je kosteloos van je pakketje af kan als je het binnen 7 dagen terug stuurt.
pi_40476638
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]

Het is niet netjes het op die manier op te lossne aangezien je kosteloos van je pakketje af kan als je het binnen 7 dagen terug stuurt de koop binnen 7 dagen na ontvangst ontbindt.
Helemaal mee eens. Maar tussen 'niet netjes' of 'verboden' ligt een stevige handelsmarge.

[ Bericht 1% gewijzigd door _-rally-_ op 04-08-2006 12:26:28 (typo) ]
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:30:24 #39
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40476784
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zou wat wezen als ik voor iedereen die online was een cadeau moest bestellen
pi_40476818
Kunnen mensen die aangemeld zijn op Tweakers even een korte review geven dat dit bedrijf kut is?

Ikzelf kan me niet aanmelden
pi_40476948
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef McGilles het volgende:
Kunnen mensen die aangemeld zijn op Tweakers even een korte review geven dat dit bedrijf kut is?
Ikzelf kan me niet aanmelden
Tweakers is geen Tros Radar forum ofzo.
Zo van Ja ik ken iemand een fokker en die is ontevreden over bestekeus dus het is een kutbedrijf


pi_40482274
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:34 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Tweakers is geen Tros Radar forum ofzo.
Zo van Ja ik ken iemand een fokker en die is ontevreden over bestekeus dus het is een kutbedrijf


Je leest hier toch dat het een kutbedrijf is of niet soms?
pi_40482353
Dude, dan ga je toch zelf naar de winkel en koopt wat, luie noob

Weer iemand die om zn eigen fouten klaagt, lees de Voorwaarden
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_40482615
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:18 schreef Sjibble het volgende:
Dude, dan ga je toch zelf naar de winkel en koopt wat, luie noob

Weer iemand die om zn eigen fouten klaagt, lees de Voorwaarden
Of je kan hetgeen wat ik heb besteld niet zo 1.2.3 in de winkel kopen, heb meerdere zaken bezocht en allen hadden ze het niet, dus weer een reactie van niks
pi_40482866
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je leest hier toch dat het een kutbedrijf is of niet soms?
Nee, ik lees dat jij het een kutbedrijf vindt. En jij roept anderen op om op tweakers te gaan lopen klagen over een bedrijf waar JIJ problemen mee hebt.

Ik vond dat je goed bezig was met je mailtje dat je op advies van Rally hebt verstuurd. Al reactie ?
pi_40482925
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Nee, ik lees dat jij het een kutbedrijf vindt. En jij roept anderen op om op tweakers te gaan lopen klagen over een bedrijf waar JIJ problemen mee hebt.

Ik vond dat je goed bezig was met je mailtje dat je op advies van Rally hebt verstuurd. Al reactie ?
Nog niks, ik denk dat ze niks meer van zichzelf laten horen...
pi_40568087
Heb net een mailtje terug:

Geachte heer

Helaa skunnen wij de bestelling niet voor u annuleren (kosteloos) Tevens
vermelden wij geen voorraden op onze website deze zijn telefonisch of per email
bij ons op te vragen voor het plaatsen van een bestelling.
--
Met vriendelijke groet,

BesteKeus.nl

---------------------

Dat word dus accepteren van het pakketje voor mij en meteen dezelfde dag terug op de post gooien!
pi_40568946
Ik zou een zak met stront erbij sturen, daar heb ik dan wel weer de extra verzendkosten voor over
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40569023
Maar als je het accepteert betaal je ook meteen. En dan kan je denk ik fluiten naar je geld. Voor die 10 euro + 10% zal je moeilijk een rechtzaak kunnen starten, dus je kan alleen heel hard gaan schreeuwen naar allerlei consumenten-organisaties en hopen dat BesteKeus eieren voor z'n geld kiest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')