abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40477820
Rita Verdonk zit over al achter! Stelletje dramakoningen dat jullie zijn.

Alleen de bijbel kan jullie conspiracydenkers redden, maar daar geloven jullie nepgelovers weer net niet in
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40477881
tvptje
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40477891
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:

Alleen de bijbel kan jullie conspiracydenkers redden, maar daar geloven jullie nepgelovers weer net niet in
Dank voor deze nuttige bijdrage !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:04:15 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40477953
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Zo kan je oneindig lang bezigblijven, er is altijd wel een nieuwe theorie die onbewezen is maar blijkbaar wel geloofwaardig als er geen onderzoek naar geweest is en het dus in de doofpot zit.
Dit is geen nieuwe theorie, dit is een van de vele vage zaken rondom 9/11.

De burgemeester van New York weet te melden dat hem werd verteld dat het WTC zou instorten. Terwijl het officiële standpunt is dat men totaal verrast was.

Hoezo hoeft dat niet uitgezocht te worden

Op die manier is het inderdaad geen wonder dat er mensen zijn die het officiële fabeltje voor zoete koek slikken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:05:48 #30
136 V.
pi_40478008
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:

Jammer hoor. Kun je nóg dommer uit de hoek komen? (dan liever ergens anders, overigens, want ik heb in dit topic al twee keer gevraagd of het zonder dit soort randdebielengedrag zou kunnen).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40478087
volgens de nieuwste polls gelooft eenderde van de amerikanen dat de overheid betrokken is geweest bij de aanslagen. dan heb je het toch over 80 miljoen mensen.

er zijn zoveel punten die stinken dat het geen toevalligheden meer zijn.

ik vind het vreemd dat er hier nog een paar mensen rondlopen die halsstarrig vasthouden aan het officiele rapport, terwijl er steeds meer gaten in worden geschoten.

als het nou alleen maar vage conspiracy sites waren die het niet geloofden, maar er komen steeds meer mensen bij die het officiele verhaal niet meer geloven.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40478238
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jammer hoor. Kun je nóg dommer uit de hoek komen? (dan liever ergens anders, overigens, want ik heb in dit topic al twee keer gevraagd of het zonder dit soort randdebielengedrag zou kunnen).

V.
Het complot (of het nu bestaat of niet) dat is zo ongekend groot dat het niet door mensen bedacht kan zijn, de enige die er achter kan zitten is de duivel.
En we weten dat het machtigste wapen tegen de duivel de bijbel is.

Volgens mij hebben jullie je niet ver genoeg verdiept, want als dit complot bestaat waar jullie het over hebben, dan is het complot wat door de eeuwen heen is ontstaan.
Ik zelf word namelijk een beetje moe van bekrompen en niet openminded conspiracy denkers. Ze zien misschien wel een klein deel van het complot, maar het totale complot is vele malen groter dan dat zij zich ooit kunnen indenken.
Daarom een goed complot is zo groot dat het ongelooflijk is, zelfs voor de gemiddelde conspiracydenker.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40478292
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef JohnDope het volgende:
bekrompen en niet openminded conspiracy denkers
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40478319
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef huupia34 het volgende:
volgens de nieuwste polls gelooft eenderde van de amerikanen dat de overheid betrokken is geweest bij de aanslagen. dan heb je het toch over 80 miljoen mensen.
Ja, en?

http://www.prnewswire.com/cgi-bin/micro_stories.pl?ACCT=617800&TICK=NEWS&STORY=/www/story/05-16-2004/0002175080&EDATE=May%2016,%202004
quote:
er zijn zoveel punten die stinken dat het geen toevalligheden meer zijn.
Wat een rare opmerking.
quote:
ik vind het vreemd dat er hier nog een paar mensen rondlopen die halsstarrig vasthouden aan het officiele rapport, terwijl er steeds meer gaten in worden geschoten.
Ik zal het onthouden.
quote:
als het nou alleen maar vage conspiracy sites waren die het niet geloofden, maar er komen steeds meer mensen bij die het officiele verhaal niet meer geloven.
Deze opmerking is merkwaardig om twee redenen;
1) het kan jou in de regel niets schelen of het alleen ''vage conspiracy sites'' zijn die zo'n verhaal verspreiden;
2) weer die nadruk op aantallen, als betrof het argumenten.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:16:06 #35
136 V.
pi_40478348
quote:

Ik zelf word namelijk een beetje moe van bekrompen en niet openminded conspiracy denkers.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40478376
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

[afbeelding]

V.
je weet wel dat ik gelijk heb
Als je iets doet moet je het goed doen en geen half werk, dat geldt dus ook voor conspiracies.
pi_40478479
quote:

[..]

Het complot (of het nu bestaat of niet) dat is zo ongekend groot dat het niet door mensen bedacht kan zijn, de enige die er achter kan zitten is de duivel.
En we weten dat het machtigste wapen tegen de duivel de bijbel is.

Volgens mij hebben jullie je niet ver genoeg verdiept, want als dit complot bestaat waar jullie het over hebben, dan is het complot wat door de eeuwen heen is ontstaan.
Ik zelf word namelijk een beetje moe van bekrompen en niet openminded conspiracy denkers. Ze zien misschien wel een klein deel van het complot, maar het totale complot is vele malen groter dan dat zij zich ooit kunnen indenken.
Daarom een goed complot is zo groot dat het ongelooflijk is, zelfs voor de gemiddelde conspiracydenker.
eerst maar eens dit kleine complotje oplossen (9/11) , wat misschien weer deeluitmaakt van een groter complot over de energie toevoer/reserves op aarde, wat weer deeluitmaakt van een groter complot over de world domination, wat weer deeluitmaakt van een groter complot over de vorming van de nwo door de elite ( of illuminatie of schaduwregering of whatever)

denk dat 9/11 al ingewikkeld genoeg is
Benjamin Franklin
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:21:25 #38
136 V.
pi_40478522
Vooruit, een laatste poging...
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef JohnDope het volgende:

je weet wel dat ik gelijk heb
Je hebt sowieso geen gelijk in je aanpak. Je scheert mensen over één kam, plakt er een ridiculiserend labeltje op, brabbelt wat over de bijbel en de duivel.
Mijn oma is nog gemener
quote:
Als je iets doet moet je het goed doen en geen half werk, dat geldt dus ook voor conspiracies.
Er is ongetwijfeld meer aan de hand dan alleen 9/11. Maar als je alleen al ziet hoe mensen blijven volhouden dat er mbt 9/11 amper een vuiltje aan de lucht is...

Je moet ergens beginnen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40478602
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:20 schreef huupia34 het volgende:

[..]

eerst maar eens dit kleine complotje oplossen (9/11) , wat misschien weer deeluitmaakt van een groter complot over de energie toevoer/reserves op aarde, wat weer deeluitmaakt van een groter complot over de world domination, wat weer deeluitmaakt van een groter complot over de vorming van de nwo door de elite ( of illuminatie of schaduwregering of whatever)

denk dat 9/11 al ingewikkeld genoeg is
vrijmetselaars, illuminatie(als ze bestaan), computers is allemaal poep , de duivel is gevaarlijk de rest zijn enkel instrumenten.
pi_40478621
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef JohnDope het volgende:
Hadden ze dat nou van in het begin es met het officiele rapport/onderzoek gedaan ...
pi_40478624
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
Zullen we nog een stapje verder gaan ?
[..
Evidence of fusion devices at the WTC:
..]

http://www.911eyewitness.com/truth/index.php?name=News&file=article&sid=61
Wat moet ik mij hierbij conreet voorstellen?
Gaat het over nuclear fusion devices? Een soort mini-waterstofbommen dan?
pi_40478715
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja, en?

http://www.prnewswire.com/cgi-bin/micro_stories.pl?ACCT=617800&TICK=NEWS&STORY=/www/story/05-16-2004/0002175080&EDATE=May%2016,%202004
[..]

Wat een rare opmerking.
[..]

Ik zal het onthouden.
[..]

Deze opmerking is merkwaardig om twee redenen;
1) het kan jou in de regel niets schelen of het alleen ''vage conspiracy sites'' zijn die zo'n verhaal verspreiden;
2) weer die nadruk op aantallen, als betrof het argumenten.
raar linkje? snap niet wat die ermee te maken heeft.

wat ik bedoelde te zeggen was dat in het begin na de aanslag iedereen verdooft was en bush en kornuiten op hun woord geloofden (iets wat weinig mensen nog zullen doen na die wmd's in irak)

toen kreeg je de conpiracy sites die wat tegengas gaven, en nu komen er steeds meer "normale" mensen die het officiele verhaal niet meer geloven.

de teller is dus aan het omslaan naar de kant van kritische mensen die onderzoek willen
Benjamin Franklin
pi_40479051
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef huupia34 het volgende:

[..]

raar linkje? snap niet wat die ermee te maken heeft.
De meerderheid der Amerikanen gelooft in iets wat in mijn ogen onzinnig is. Bij dat standpunt blijf ik, of nu 5%, 55% of 95% van de bevolking zich tot dat kamp rekent. Wat dat betreft zegt het mij bijvoorbeeld ook niets dat een hoop Amerikanen denken dat JFK door de CIA of een alliantie van CIA, mafia, FBI etc. is omgebracht. Op basis van het bewijsmateriaal concludeer ik dat Oswald het gedaan heeft.
Ik geloof helemaal niet in de goedheid van overheden (in het vorige deel heb ik bijv. de steun van Israel aan Hamas en het Iran-Contra schandaal als voorbeelden gegeven van gesjoemel op hoog niveau. Zelfs de vent in mijn plaatje, Joe Valachi, is een bewijs voor het feit dat grote samenzweringen gewoonlijk aan het licht komen. Hij getuigde namelijk voor een senaatscommissie over de Mafia.), maar dat ontslaat mij niet van de plicht om kritisch na te blijven denken.
quote:
wat ik bedoelde te zeggen was dat in het begin na de aanslag iedereen verdooft was en bush en kornuiten op hun woord geloofden (iets wat weinig mensen nog zullen doen na die wmd's in irak)

de teller is dus aan het omslaan naar de kant van kritische mensen die onderzoek willen
Wat betreft die aanval op Irak zou je natuurlijk ook kunnen beweren dat alles erdoor in een verdacht licht komt te staan, ook als het helemaal niet nodig is. Wat dat betreft hebben de wat extremere opponenten van de regering-Bush het tij mee.
Maar goed, hoe een theorie populair wordt, dat is een zeer duistere grootheid.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40480325
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Verbal het volgende:

.

De burgemeester van New York weet te melden dat hem werd verteld dat het WTC zou instorten. Terwijl het officiële standpunt is dat men totaal verrast was.

Hoezo hoeft dat niet uitgezocht te worden

V.
En wie zijn 'men' hier ? Blijkbaar een 100% complete groep die elke andere mening dan die van 'men' uitsluit en waarbij het aantonen van het bestaan van een andere mening het rapport invalideert.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:46:00 #45
136 V.
pi_40483165
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En wie zijn 'men' hier ? Blijkbaar een 100% complete groep die elke andere mening dan die van 'men' uitsluit en waarbij het aantonen van het bestaan van een andere mening het rapport invalideert.
'Men' is de mensen daar. Op dat moment. Brandweermensen die naar boven gingen in de South Tower om branden te blussen. Die die waarschuwing niet kregen.

En je mag draaien wat je wilt. Het bestaan van een andere mening invalideert het rapport niet. De tientallen fouten, verdraaiingen en, zoals in dit geval, weglatingen invalideren het rapport. Ik heb dat al veel vaker geschreven, maar mijn woorden verdraaien is makkelijker, hè?

Maar je hebt gelijk. Het doet er niet toe. Zeker niet als het niet strookt met wat jij wil geloven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40483299
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef Verbal het volgende:

Maar je hebt gelijk. Het doet er niet toe. Zeker niet als het niet strookt met wat jij wil geloven.

V.
Heerlijk nog even zo'n na-sneer geven. Houdt de discussie fris en fruitig!
pi_40483337
Waar heb je dat eigenlijk vandaan, dat van die burgemeester?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:52:30 #48
136 V.
pi_40483382
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:51 schreef haaahaha het volgende:
Waar heb je dat eigenlijk vandaan, dat van die burgemeester?
Ik heb het uit een boek, die als bron een ABC News-interview met Giuliani gaf.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40483495
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:50 schreef haaahaha het volgende:
Heerlijk nog even zo'n na-sneer geven. Houdt de discussie fris en fruitig!
Heeft hij van jou geleerd
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:56:13 #50
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_40483519
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja, zoek het eens uit zou ik zeggen.
Tja lees je eens in...

Of beperk je het tot oneliners?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties