en sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik lust geen gebak![]()
Nee, weervoettechnisch gezien kan je beter lekker op de bank blijven hangen onder de dekens, film erbij, wat lekkers te eten en drinken![]()
Schuimgebak met nootjesquote:
Nog ideeen over de bank, de film en wat voor soort lekkers?quote:Nee, weervoettechnisch gezien kan je beter lekker op de bank blijven hangen onder de dekens, film erbij, wat lekkers te eten en drinken![]()
Als het mijn technische voet was:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Schuimgebak met nootjes
[..]
Nog ideeen over de bank, de film en wat voor soort lekkers?
Bij voorkeur niet met mn rechterhandquote:
Dan gebruik je je linkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet met mn rechterhand
I-de-aal!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Als het mijn technische voet was:
Een grote wegzakbank met grote dikke kussens![]()
Een spannende, enge film![]()
ChocolaEn pizza
![]()
quote:(dejavu)
dat wordt PimPen met je brommerTquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:13 schreef Dickies het volgende:
M'n moeder is het hele weekend weg met de auto
jij vindt krabben aan je schurft leuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Aarti het volgende:
Een avond kan ook heel leuk zijnzonder sex
![]()
schurft.
Daar zit je dan met je rijbewijsquote:
Kan wel jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Aarti het volgende:
Een avond kan ook heel leuk zijnzonder sex
![]()
Ik heb de banden nu tot de goede druk opgepompt dus ik ga vriending ermee ophalenquote:
Met de motort vang je regenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb de banden nu tot de goede druk opgepompt dus ik ga vriending ermee ophalenMisschien laat ik 'm dan daar en gaan we in de auto van haar moeder terug, ligt eraan of ie er staat. Wel makkelijk hoor, altijd wel een vervoermiddel zo
En met die motort ben ik op de kortere afstanden nog sneller ook.
Welke fobie wordt er nu weer behandeld bij jullie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef _Arual_ het volgende:
Een politiewagen, een direnambulance én een gewone ambulance, en vervolgens hoor je dat er een schot gelost wordt. Raar.
Indeed.quote:
Regenpakquote:
Amerikanen hè?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef Aarti het volgende:
probeer nog steeds tot een dutje te komen
Dr PHil is echt walgelijk, domme wijven daar zeg.
Er was een hoop geblaf te horen! Maar het was aan de overkant van de straat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke fobie wordt er nu weer behandeld bij jullie?
De vrouwen zijn dom daar, phil is best okquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef Aarti het volgende:
probeer nog steeds tot een dutje te komen
Dr PHil is echt walgelijk, domme wijven daar zeg.
Allemaal zeikwijven, ik heb er zo een hekel aan als mensen zielig slachtoffertje gaan spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vrouwen zijn dom daar, phil is best ok
Ach, 't is vermaak-tv he, daar houden amerikanen vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Allemaal zeikwijven, ik heb er zo een hekel aan als mensen zielig slachtoffertje gaan spelen![]()
Hou je kop, niet zeiken, en doe er wat aan!![]()
Voorlopig is het hier droog.quote:
Jaquote:
Rightquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
Have fun!
Ik ben al de hele dag aan de studie ahum.
Mag ik je voor 1x niet geloven?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
Have fun!
Ik ben al de hele dag aan de studie ahum.
Wat naïef dat je dat nu pas denkt...quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Zeurende klanten op de vrijdagmiddag zijn niet tof
Dat zeggen ze allemaalquote:
Iemand met jouw intelligentieniveau trapt toch niet in onze doorzichtige praatjes...quote:
Nee, dat kan me geen flikker schelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Aarti helpt het als ik zeg dat ik vanaf maandag weer eens terug ga werken
Je bedoelt na het dutje wakker worden, op je horloge kijken, besluiten dat het tijd is voor diner, de keuken in lopen, eten maken, het opeten, en daarna besluiten dat het te laat is om nog te gaan studeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ga even een dutje doen, en dannnnnnnnn ga ik studeren!![]()
Ga jij nou ook al beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bedoelt na het dutje wakker worden, op je horloge kijken, besluiten dat het tijd is voor diner, de keuken in lopen, eten maken, het opeten, en daarna besluiten dat het te laat is om nog te gaan studeren?![]()
Je kunt best tegen een stootjequote:
Geniet je mee?quote:geniet van je weekend![]()
Vrolijk pasen, bink!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:46 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen schatjes!
Uhm ik zou 9 juni al 2 maand thuis zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:31 schreef Aarti het volgende:
Hoelang ben je niet wezen werken, Bar_en_Mar?
Heb je er wel zin in, of had je liever nog even thuisgebleven?
(en heb je je lush al binnen :p)
Zo ist maar net!quote:
Dat zal wel lukken, aangezien die over het algemeen ééns in het kwartier rijden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:23 schreef Ynske het volgende:
zo.... maar eens gaan zoeken of ik een trein kan vinden die naar het zuiden gaat
Hallo Plateau!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ik gok dat het een lekker rustige avond wordt in de slowchat.![]()
Ik heb wel trek in een bakje koffie.quote:
Gebaseerd op?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ik gok dat het een lekker rustige avond wordt in de slowchat.![]()
Surinamerinnetje!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Aarti het volgende:
poppetjes!
Op het feit dat het halve topic samen op stap is.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Aarti het volgende:
poppetjes!
Komt voor elkaar schat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een bakje koffie.![]()
ik baseer mijn opstapgaan vanavond op de stand van de wolkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op het feit dat het halve topic samen op stap is.![]()
Nixxx, air, sjow en pheno?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen gangbang, maar een topic bangquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |