Wie, ik?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mannen![]()
Schurft zijn jullie. allemaal
behalve hij![]()
Nope, ikquote:
wees blij dat ik je uberhaupt associeerquote:
Ja, ik val weer buiten de spreekwoordelijke bootquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
wees blij dat ik je uberhaupt associeer![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
wees blij dat ik je uberhaupt associeer![]()
Jij bent de kapitein van de bootquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik val weer buiten de spreekwoordelijke boot![]()
![]()
Ha!quote:
Waarzo ergens ?! Hier is het wel goed te doen nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef Viper_74 het volgende:
Nog steeds onderweg
weer is zwaar klote btw
Mooi, tot morgen danquote:
Ja, maar wel schurft met zelfvertrouwenquote:
quote:
En dat siert mij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar wel schurft met zelfvertrouwen.
We hebben geen haast vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:02 schreef dawg het volgende:
Toen was het stil.
En als de kapitein zegt dat we geen haast hebben, dan hebben we geen haastquote:
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wel, hoe sneller het komende half uur om is, hoe beter. Weekend enzo.
Het weer is hier zeer puikend!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Aarti het volgende:
ik zou vanavond naar scheveningen gaan, vuurwerk kijken, maar het regent nog een beetje dnek ik
Maastricht ergens ofzo. file voor de derde keerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarzo ergens ?! Hier is het wel goed te doen nu
Zo is het! Geen ijsbergen alhier... Alles onder controle, je weetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de kapitein zegt dat we geen haast hebben, dan hebben we geen haast.
en als de kapitein zegt dat we niet op ijsbergen hoeven te letten op deze breedtegraad...
Geldermalsen (gelderland). Vlakbij Tielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Aarti het volgende:
waar is hier?
Puikend weertje voor de grote vaart dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het! Geen ijsbergen alhier... Alles onder controle, je weet
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Puikend weertje voor de grote vaart dus.
Oh, ik dacht dat je seks wilde. Sorryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef Aarti het volgende:
In Tiel is vast geen vuurwerk
Ik wil scheveningen, vuurwerk en Massada
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je seks wilde. Sorry
"In theorie" koop je niets voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
excuses aanvaard![]()
(zou ik in theorie ook best willen, alleen niet met jou)
Strikt genomen zou "in de praktijk" ook niet echt een handig betaalmiddel zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen zou "in de praktijk" ook niet echt een handig betaalmiddel zijn.
Uiteraard. Ik ben zelden onbewust flauwquote:
Ik ben alweer op kantoor, met die klant viel geen land te bezeilenquote:
Wat is dat toch met die vrijdagmiddagborrel bij bedrijvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben alweer op kantoor, met die klant viel geen land te bezeilen
Over 2 uur borrelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |