whehehequote:
ik weet alleen niet hoe ik alles in 1x mee kan nemen, tassentekortquote:
Zinloos dusquote:
alleen voor de belasting heeft het zinquote:
Dat dacht ik dus al.... Dat wilde ik even wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen voor de belasting heeft het zin
gewoon doen dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al.... Dat wilde ik even weten![]()
Ik heb em inmiddels alweer een aantal maanden. Blijft nogsteeds geweldig om achter te zittenquote:
dat ligt geheel aan de setting....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Aarti het volgende:
trouwen is romantisch.
bruin/groenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Een smiley! En dat uit jou toetsenbord!
jipppieeequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Een smiley! En dat uit jouw toetsenbord!
x2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:21 schreef Q. het volgende:
Wat een zinloze kutwerkdag was dit.
Dat heb ik dan gemist denk ik, want ik zie jou niet zo vaak smileys gebruiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik gebruik die smileyw relatief vaak hoor, bijna even vaak als![]()
wat?quote:
Je bent fokverslaafd, pas maar opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef Aarti het volgende:
![]()
![]()
Ik was vandaag vrij, om te studeren -
En ik heb me toch een zooi gestudeerd
![]()
Right.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:26 schreef Aarti het volgende:
![]()
![]()
Ik was vandaag vrij, om te studeren -
En ik heb me toch een zooi gestudeerd
![]()
Dat je gewone leven er niet van naar de klote gaatquote:
lui hoor om alleen te gaan zitten quoten.quote:
Dat is meer werk dan "rightquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
lui hoor om alleen te gaan zitten quoten.
fokkers hebben toch per definitie al geen gewoon leven meer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je gewone leven er niet van naar de klote gaat![]()
Vergeten... ik ben ookal teveel "ontfok!t"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
fokkers hebben toch per definitie al geen gewoon leven meer?![]()
ja, ga jij het even voor hem op zitten nemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is meer werk dan "right" typen
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, ga jij het even voor hem op zitten nemen![]()
M'n baas was geïnterviewd door een journaliste. De uiteindelijke tekst was belachelijk slecht. En toen zei hij - mijn baas dus - dat ik in een kwartier tijd meer oppik dan zo'n ervaren journaliste in twee uur, dat ik het vervolgens veel beter weet te formuleren en dat ik er geen half jaar voor nodig heb.quote:
Journalistfobie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef _Arual_ het volgende:
En hij had een tof idee voor een artikel!
Juist, wij mannen moeten het voor elkaar opnemen tegen het evil vrouwvolk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is meer werk dan "right" typen
![]()
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
M'n baas was geïnterviewd door een journaliste. De uiteindelijke tekst was belachelijk slecht. En toen zei hij - mijn baas dus - dat ik in een kwartier tijd meer oppik dan zo'n ervaren journaliste in twee uur, dat ik het vervolgens veel beter weet te formuleren en dat ik er geen half jaar voor nodig heb.
Een complimentdus!
En hij had een tof idee voor een artikel!
![]()
En niet andersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Juist, wij mannen moeten het voor elkaar opnemen tegen het evil vrouwvolk.![]()
![]()
Mooie ontwijkmanoeuvre.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
lui hoor om alleen te gaan zitten quoten.
Mijnes ook wel hoor, zo'n flinke verbetering t.o.v. de crt-monitorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb em inmiddels alweer een aantal maanden. Blijft nogsteeds geweldig om achter te zitten![]()
Mannenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een Samsung... werkt ook primaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijnes ook wel hoor, zo'n flinke verbetering t.o.v. de crt-monitor.
Mijn schermpje
Wat zit je haar slecht vandaagquote:
Ja, zo kan ik ook celibatair zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mannen![]()
Schurft zijn jullie. allemaal
behalve hij![]()
doe het dan! het zal je leven verrijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook celibatair zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |