Sinds wanneer heb je eigelijk die nieuwe Sig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:13 schreef yvonne het volgende:
Jankzak
Wel een neuckable Milfquote:
Nee, en in mn mail te komen zeiken om een unban hoef je dus ook niet meer te doenquote:
verander de op maar,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en in mn mail te komen zeiken om een unban hoef je dus ook niet meer te doen
Ook weer opgelost.
She's playing hard to getquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, en in mn mail te komen zeiken om een unban hoef je dus ook niet meer te doen
Ook weer opgelost.
weetje wat ik denk,dat ze me zo komt vermoordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
She's playing hard to get![]()
Ze wil je TS![]()
quote:
2 posts boven je misschien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij of snakey, de rest slaapt nog dacht ik
Edit: Bierpower is ook al wakker
Voortaan eet je door een rietje jongenmanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef tritri het volgende:
[..]
weetje wat ik denk,dat ze me zo komt vermoorden![]()
Nah, ze zit in de baggermodequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef tritri het volgende:
[..]
Zie naast mijn Edit, ook mijn download snelheid waardoor pagina's laden een vertraging van circa 5 tot 8 sec heeft.quote:
wat gaat ze dan doen,doe het nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voortaan eet je door een rietje jongenman![]()
Aha, daar woon je dus, ik zit van de week toch in Zwolle, rijd ik wel even door om de klus te klaren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef tritri het volgende:
[..]
solly dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zie naast mijn Edit, ook mijn download snelheid waardoor pagina's laden een vertraging van circa 5 tot 8 sec heeft.
Edit: Dat is correct Nederlands toch?
En hij zeikt voortaan ook door een rietjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voortaan eet je door een rietje jongenman![]()
Geef hem wel een roze rietje!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aha, daar woon je dus, ik zit van de week toch in Zwolle, rijd ik wel even door om de klus te klaren.
eerst een paar biertjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aha, daar woon je dus, ik zit van de week toch in Zwolle, rijd ik wel even door om de klus te klaren.
Hij zeikt teveel, geef hem een klein rietjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hij zeikt voortaan ook door een rietje
niemand mag aan m,n reet zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik zei toch SOLLYquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij zeikt teveel, geef hem een klein rietje
uh uh milf on the loosequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Milf hunters zijn al link. maar hunting Milfs zijn bloedje linkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef tritri het volgende:
[..]
normaal zou dat eluk zijn,maar niet als zei de MILF is![]()
ze weet waar ik woon,fap fap fapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Milf hunters zijn al link. maar hunting Milfs zijn bloedje link![]()
leuk/geluk ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef tritri het volgende:
[..]
normaal zou dat eluk zijn,maar niet als zei de MILF is![]()
Hint:quote:
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Milf hunters zijn al link. maar hunting Milfs zijn bloedje link![]()
Neequote:
Ja dat moet haast wel, want grap kan niet op jou slaan, want je hebt er maar 2 . dan weer rood, dan weer zwartquote:
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, want grap kan niet op jou slaan, want je hebt er maar 2 . dan weer rood, dan weer zwart![]()
het is altijd jou schuldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet mijn schuld
Lucille had een aanval van lolligheid
en gelachen dat we hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet mijn schuld
Lucille had een aanval van lolligheid
Jaquote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |