quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:16 schreef Qunix het volgende:
Ik wil geen lapo!
Haha, LOL, tevens Hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:22 schreef Qunix het volgende:
Godver!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ging er vanuit dat het weer mis zou gaan Qunix....!!!!!!!!!! ... sorry
Is goed zo.... De noob die nieuw in dit topic komt mag daarzo... Of wil je niet onder sol liggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Dude, zet mijn avatar ff op de goede plek dan
Animeted ownz!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:27 schreef remlof het volgende:
gheh, ik ben orgineel, ik heb geen animated avatar
Ik heb al een evil plannetjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is goed zo.... De noob die nieuw in dit topic komt mag daarzo... Of wil je niet onder sol liggen?
eeej jij staat toch onder mij...dat is een prima plekjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Dude, zet mijn avatar ff op de goede plek dan
Die van mij staat ook stil, wat je ziet is een optische illusie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:27 schreef remlof het volgende:
gheh, ik ben orgineel, ik heb geen animated avatar
Kan ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef TwyLight het volgende:
Zo doe eens ctrl - f5 en kijk in de OP qunix
Je ziet dan 2 de zelfde van twylight... Met verschillende namen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:30 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf
ja zover was ik alquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe eens ctrl + f5 en kijk dan de OP nog een keer
jahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je ziet dan 2 de zelfde van twylight... Met verschillende namen...
Ja, die ava's lopen niet gelijk dus dat mag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je ziet dan 2 de zelfde van twylight... Met verschillende namen...
Die resolutie word ook gebruikt voor reguliere tv uitzendingen, want ik heb bij een regionaal tv bedrijf dingesquote:
Weet ik.... Maar voor computer is 640*480 t beste en 't is modern als je breedbeeld doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die resolutie word ook gebruikt voor reguliere tv uitzendingen, want ik heb bij een regionaal tv bedrijf dingesstage gelopen en die maakte alles in 800 x 600
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ach mijn topique had 86 reacties gister 8)
jahaaa die ging vlotquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ach mijn topique had 86 reacties gister 8)
hoe groter beeld hoe beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet ik.... Maar voor computer is 640*480 t beste en 't is modern als je breedbeeld doet.
zou dat de juiste combinatie zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kwam omdat jij het topic had gemaakt en ik in de TT stond
Ik zend binnenkort uit met smallband 320*240px, 32.150Khz VP3 MONO, 15.00 fpsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hoe groter beeld hoe beterja tenzei je het uit wil zenden met stream maar dat wil ik niet
en die dvd is nou eenmaal niet in breedbeeld
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kwam omdat jij het topic had gemaakt en ik in de TT stond
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou dat de juiste combinatie zijn![]()
![]()
fuk halloooohoooo er is een vrouw bij ....praat niet over computers ajbquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zend binnenkort uit met smallband 320*240px, 32.150Khz VP3 MONO, 15.00 fps
En ook voor betaalde members later 640*480px, 44.100khz VP3 STEREO, 23.750 NTSC fps
Dat 2e ben ik nog aan het maken.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou dat de juiste combinatie zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
fuk halloooohoooo er is een vrouw bij ....praat niet over computers ajb![]()
![]()
Bagger en anime.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
Wat ga je uitzenden ?
website krijg ik nog wel voor elkaar...maar moet niet in details enzo van de comp gaan sprekenquote:
Welkequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die PI die jij steeds gebruikt MAG IN NachtBagger helemaal niet!!!!![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
website krijg ik nog wel voor elkaar...maar moet niet in details enzo van de comp gaan spreken![]()
Geen hentai ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bagger en anime.
Alles wat je op internet ook kan kijken.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:48 schreef SeaOfLove het volgende:
tjeeeeeeeeeeeeessssssss
BIER en TIETEN willen we zien !!!!!!!!!
alweerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:49 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A-VZajtwQVA
"Boombastic" by Shaggy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Soms doet mijn muis raar.
ik spiekte stiekumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eerste reactie:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YgEVmJu3CMU&mode=related&search=
Hey sexy lady
iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die eerste reactie:
hightune21 (3 weeks ago)
BOOBS!
jsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ziet naar een spoiler kijken als spieken![]()
?
ACCESS HAS BEEN DENIED -quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
A página http://forum.fok.nl/ não está acessível pelo seguinte motivo :
O endereço não existe ou esta indisponivel no momento.
Guba.comquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:58 schreef TwyLight het volgende:
hey qunix haal jij filmpjes ovoor qunix van youtube?
Check die site... Filmpies zijn 640*...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
maar hoe ga je dan aan de 640x versie komen??
Ook kan ik ze rekken hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check die site... Filmpies zijn 640*...
Ik heb premium accound.
Ohquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check die site... Filmpies zijn 640*...
Ik heb premium accound.
ik vind dat jullie aan de enige vrouw ook wel een beetje mogen denken in NBquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dat sebasser een nieuwe avatar moet nemen, die avatar die die nu heeft is vet pauper
Ik denk toch altijd aan jouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind dat jullie aan de enige vrouw ook wel een beetje mogen denken in NB![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:07 schreef TwyLight het volgende:
Hier, deze is wel leuk. Sebasser.
[afbeelding]
Wat voor muziek houd jij van?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind dat jullie aan de enige vrouw ook wel een beetje mogen denken in NB![]()
lulhomokutkindloserkankernerdtweakerfukloltiefuspiemelstommertquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
ff die tyfus plaatjes van jullie blokken meteen.
Eigenlijk bijna alles wel...liefste wat oudere muziek....en natuurlijk alles wat ik als puber leuk vond;-)quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
nu NWA aanstaan...dus begin pubertijd
Ricky Rivaroquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:17 schreef Qunix het volgende:
ID&T PRESENTS TO YOU:
Bloomingdale!
August 15 to September first, from 6 PM untill middnight only the BEST lounge grooves!
Erik E, Roog, GoodGrip, Benjamin Bates and Ricky Rivaro
Wednesday FREE entrace!
More info at bloomingdaleatthebeach.com or id-t.com.
puberteit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
nu NWA aanstaan...dus begin pubertijd
Altijd..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:16 schreef cerror het volgende:
Was d'r alweer een topic?
Indeling van je lokale gayclub?quote:
Luister dan eens naar cerror.quote:
Dat is geen muziek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:23 schreef Qunix het volgende:
\\zen\Music\LOCKED\C\cerror-nietbedoelt_welgezegd_melaniethemiss.mp3
quote:PART1 - Tom Simpson Artist Title Label Alice Russell Intro Tru Thoughts Marc Moulin Balek Counterpoint Jack Flash Warning Klinik Hezikiah You Fatbeats Rup Timequake Zebra Traffic Aasim Hip Hop 101 All City Dj Nappa & Mcm A Better Tomorrow Cdr Kashmere Ft Diversion Tactics Iron Claw Remix Boot Modill Modill Ev Productions Louis Slipperz & Rawdog Sid Stains Rawdog Common Funky For You Mca El Michels Affair Detroit Twice Truth & Soul Thee Image Temptation Manticore Grover Washington Jnr Hydra Motown The Isley Bros Footsteps In The Dark Sony Osibisa Move On Mca Isaac Hayes Hung Up On My Baby Paramount
PART2 - Tom Simpson Artist Title Label The Whatnauts Why Cant People Be Colours Too? Castle Music Ramsay Lewis Dawg It Sony Life Everyman White Dj Nappa Skit Zebra Traffic Zebra Traffic Hurry On Now (dirty Diggers Remix) Tru Thoughts Lewis Parker Mr.parker Takes Out Mr.big World Of Dusty Vinyl Dilated Peoples Back Again Capitol Universal Soldiers Prohibition Tongue Tied Pete Rock & Ghostface Be Easy Def Jam Skinnyman Barfight (blackbeard Instr) Scenario Jay Dee Vs Dirty Diggers Dollar (pound Get Around) White Jaylib Rawshit Ft Talib Kweli Stones Throw Krispy Raised In The Rhythm Bomb Hip Hop Outkast You May Die La Face
PART3 - DK Artist Title Label Daedulus Sundown Ninja Tune Zero Db Congo Madness Ninja Tune Spank Rock Rick Rubin Big Dada New Flesh Chocolate Bubbles Big Dada Coldcut Walk A Mile In My Shoes Ninja Tune New Flesh Wherever We Go Big Dada Ammoncontact A Zillion Tambourines Ninja Tune Pop Levi Blue Honey Counter Bonobo Nitelite Ninja Tune
PART4 - TM Juke Artist Title Label Stomu Yamash'ta Poker Dice Island Galt Macdermot Bedroom Kilmarnock Ramsey Lewis Wade In The Water Cadet Howard Roberts Slam Abc Hansel The Unicorn Rat Face Girl Hid Productions
bekhouweovermijnnaam jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:34 schreef Qunix het volgende:
http://www.puregfx.net/prive/twylight/FOK/kutsmiley.gif
die naam
En of die tof zijn jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:34 schreef Canisfire het volgende:
Toffe icoons
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed denk ik ja, Weltrusten SeaOfLove en Qunixmaar vooral sol
![]()
Ja, voor in de nacht misschien maar eens eentje maken idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:38 schreef TwyLight het volgende:
Odysseuzzz, waarom heb jij nog geen hyperactieve kleurijke avatar?
In je kont kan je hem krijgenquote:
Je hebt een zwarte vlek..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij lijkt wel erg veel op die van Sebasser he?![]()
Oh, fuckquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn PC kan die hoerige klotige kut userpic niet bijhouden.![]()
Nhe, hij drukt steeds per ongeluk op Esc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn PC kan die hoerige klotige kut userpic niet bijhouden.![]()
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 05:29 schreef Doderok het volgende:
Dikke lijn in m'n neus, stanley knife in m'n zak, time to move
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |