kom we gaan chatten op http://swing.student.utwente.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:20 schreef Skv het volgende:
Je moeder is een hoer
Dat heb ik niet. Ik ben namelijk geen pauperstudent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:24 schreef Skv het volgende:
Kan alleen als je toegang hebt tot campusnet.
Je bent alleen pauper?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:26 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik ben namelijk geen pauperstudent.![]()
Grolschquote:
Ik heb nog genoeg sterke drank en wiet, prutserquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:28 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog genoeg bier, stomme pauper!
d-fucking-uh.quote:
Ik heb nog genoeg medicijnen, prutserquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg sterke drank en wiet, prutser
Hebben 1,5 kratje op + rum + cognac + wiskey + tequila + absint + wijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
dan is het goed, heb er nog een kratje van staan
Medicijnen zijn gaafquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg medicijnen, prutser
Ik heb ook wiet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg sterke drank en wiet, prutser
Jezus. Moet je geen medicijnen hebben hiertegen morgen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Hebben 1,5 kratje op + rum + cognac + wiskey + tequila + absint + wijn.
Alleen van wijn + bier alles op. De rest van dei sterk gaat niet op, dan moet ik morgen kotsen.
Woutey en ik zijn nu een joitn aan het roken.
ik zou nog een paar tequila shotjes nemen, totdat je moet kotsen. dan gooi je alles eruit en voel je je morgen beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Hebben 1,5 kratje op + rum + cognac + wiskey + tequila + absint + wijn.
Alleen van wijn + bier alles op. De rest van dei sterk gaat niet op, dan moet ik morgen kotsen.
Woutey en ik zijn nu een joitn aan het roken.
Nee, ik kan nu geen drank meer verdragen. Echt beroerd al zowat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou nog een paar tequila shotjes nemen, totdat je moet kotsen. dan gooi je alles eruit en voel je je morgen beter
Amateurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu geen drank meer verdragen. Echt beroerd al zowat.
Ga bijna pitten.
Nee, gaarheid.quote:
Sterf!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:41 schreef Arjann87 het volgende:
Wie, wat waar?
LaAt DiE L@uWe P@iNtSkILLzZzZ Ma@R zIeN!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb hier geen tv staan.
Oh wacht woutey heeft wat getekent.
Jezus, wat duurde het lang voor ik dat getypt had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
LaAt DiE L@uWe P@iNtSkILLzZzZ Ma@R zIeN!
baco'tje dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:46 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb 'm op 50 posts per pagina staan.
Heb hier nog:
Gin, tequila (merk 1) tequila (merk 2) abisnth (groen, 70%), bacardi rum, absinth (zwart, 80%).
Woutey slaapt.
en nu drink je water?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:09 schreef Skv het volgende:
Baco heb ik ook gehad, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |