Tôf!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee nu kan ik je niet meer lui noemen, en freak ook al niet
Sorry ik was even egoistischquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
helemaal niet want hij heeft mijn ava niet verandert
KUT!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dan moet ik wat nieuws gaan verzinnenquote:
dat ga je dan maar zelf vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Je staat onder solquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jonge ik sta als 2e helemaal bovenaan met die vet blije crazy frog avatar die moet je ff veranderenquote:
Jij bovenopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
twylight we staan wel flitsend zo onder elkaar;-)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jonge ik sta als 2e helemaal bovenaan met die vet blije crazy frog avatar die moet je ff veranderen
Ik heb wiki geupdate nu... als-het-goed-is moet hij hem nu pakken... Dus sta je erin.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ik blijf toch wel staan hè... bij een nieuw NB topic?
Ik had ook een andere frog vervangen van puregfx.comquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[afbeelding] is mijn andere avatar
Dat is roflpantoffel trouwens!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had ook een andere frog vervangen van puregfx.com
dat was volgensmij most_wantedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had ook een andere frog vervangen van puregfx.com
die was wel grappigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[afbeelding] is mijn andere avatar
Naast sebagger boven aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:43 schreef Bierbroeder het volgende:
Waar staat mijn avatar?
Ik werd natquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef PeZu het volgende:
er wa seen sen meisje uit laren
der kutje zat vol met blaren
ze zei
ooh wat ben ik blij
dat ik bij de marine ben gaan varen
Yepz ze zijn er nog niet afgevallen....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hey sea. steeds tevreden met je borsten?
ik volg het groeneboekjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Problemen met de nieuwe spelling jongenman?
Terug naar school jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |