Daar moet ik heen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Waar staat het dan, en waar zijn kaarten te koop?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dan houden we daar een meet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Op de site van de Brabanthallen staat het ook nog niet en ticketmaster weet ook nog van niets....
Maar ik zal ze er persoonlijk op wijzen![]()
IK WIL EEN KAAAAAARTJE!![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeeeej!
Nou maar hopen dat ik snel genoeg ben voor een kaartje...anders word ik wel beetje pissig![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.microcuts.net/fr/concerts
Op de UK site staat het nog niet...weet het verder ook niet, zit hier nog met rode koontjes op mn bureaustoel te hupsen!!!!!!![]()
Hoezo? Heb jij al kaartjes dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Misstique het volgende:
Tof, ze hebben eindelijk NL in het toerschema opgenomen zie ik. Ik zal er zeker bij zijn..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef Innuendo het volgende:
En ik ga ook zekerteweten, vooral na Ahoy 2003 wat ik echt een heel erg leuk avondje vond. Maar met wie he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |