Met welk programma verklein je ze?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:17 schreef roppurt het volgende:
ik vind die van jullie alledrie heel erg mooi (misstique, megalomaniac en rena). Alle gave foto's krijg ik niet mooi als avater, omdat je het dan niet meer goed ziet. of doe ik iets fout? :\
Die Mr. X is lekker bezigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:50 schreef Megalomaniac het volgende:
'Starlight'
CD-Single:
[afbeelding]
DVD-Single:
[afbeelding]
Fruit. Ga ik met je.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef rena het volgende:
O wat wil ik graag naar dat concert![]()
Maar ik heb niemand om er mee naar toe te gaan![]()
Tof! Hoe ziet het er uit en wat staat er op?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:10 schreef Innuendo het volgende:
Ik heb een prijs gewonnen via bol.com waar ik mun cd bestelde, een maand geleden...
namelijk de vinyl picture disc van SBH! Leuk voor de verzameling(Ziet er wel gaaf uit)
Wat ben je ook een stakkertje soms he? Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Innuendo het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niemand... *crying outlout!*, het is wat.
Ik vraag me af waarom niemand mij feliciteert met mijn exclusieve vinyl prijs.. Denk ik eens stoer te zijn
Nieuwe b-side, voor single van Starlight.quote:
Marco gaat toch niet mee, dat heb ik al eens eerder geprobeerd. Dus ik zoek ook nog medestanders.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een stakkertje soms he? Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!![]()
Enne...jij zou met Marco naar Muse...niet piepen he?![]()
Oh, en as t een beetje mee zit, ga ik ook.....altijd gezellig!![]()
Ikikikikikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Marco gaat toch niet mee, dat heb ik al eens eerder geprobeerd. Dus ik zoek ook nog medestanders.![]()
Als het niks bijzonders is, stuur 'm dan maar naar mijquote:Over mijn ultrastoereexclusieveprijs:
Dankjewelll, ook rena bedankt. Ik zal nog wel even een exclusieve foto van m'n exclusieve prijs posten straks. En 't is niks anders dan een vinyl uitgave van SBH & Crying Shame, maar dan wel leuk opgesiert met mooie plaatjes op dat vinyl. Snappie ?(Volgens mij ist niks bijzonders maar oke
)
Boehh niemand wil met mij gaan (naar Muse dan he..), zie jenouwel.. (Psst, is er uberhaupt al sprake van een NL-concert?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:27 schreef rena het volgende:
[..]
IkikikikikMaar ik heb inmiddels waarschijnlijk wel medestanders.
[..]
Ik zal er over nadenken hoor..quote:Als het niks bijzonders is, stuur 'm dan maar naar mij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |