Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond of zoquote:
checkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond of zo?
Bedankt!!quote:
Volgens mij rond de 36 euro, ik heb op buitenlandse ticketsites gekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:43 schreef SlaggY het volgende:
Iemand enig idee hoeveel een kaartje gaat kosten?
Ik baal zo dat ik niet naar lowlands kon gaan, maar dit maakt al heel wat goed
Vorige keer in 2003 zeiden ze het ook op een festival dacht ik. Iets in de trant van: See you in November of zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss vertellen ze het vanavond wel, nadat ze op Lowlands hebben opgetreden![]()
*fingers crossed*
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:40 schreef rena het volgende:
[..]
Vorige keer in 2003 zeiden ze het ook op een festival dacht ik. Iets in de trant van: See you in November of zo.![]()
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss vertellen ze het vanavond wel, nadat ze op Lowlands hebben opgetreden![]()
*fingers crossed*
heh?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...
Ja...en?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...
Al langquote:
Ik hoor geen Muse. Of ben ik gek?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu op 3FM, Invincible live. Geen woorden voor dit.
Tof hè, Invincible was gewoon NOG beter. Ik weet nu zeker dat ik ga naar de Brabanthallen.quote:
Ik MOET er sowieso heen. Ahoy was ZO geweldig, ik weet gewoon dat ze het kunnen evenarenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof hè, Invincible was gewoon NOG beter. Ik weet nu zeker dat ik ga naar de Brabanthallen.
Ik heb ze nog nooit live gezien, ben pas vijftien hè.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ik MOET er sowieso heen. Ahoy was ZO geweldig, ik weet gewoon dat ze het kunnen evenaren![]()
![]()
Ik was net 16 toen ik ze voor het eerst zag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit live gezien, ben pas vijftien hè.
Ik denk sinds toen ik net veertien was, toen maakte ik er pas kennis meequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ik was net 16 toen ik ze voor het eerst zag.Ik kan je vertellen dat het zeer indrukwekkend en super tof is.
Hoe lang ben je al "fan"
?
Ik ook niet, mooi intro wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef rena het volgende:
Welk nummer is dit, ik kan het nog niet horen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef rena het volgende:
Of ze spelen even langer door![]()
Stockholm Syndrome![]()
![]()
nope, wel 5 tracks van Werchter 2006quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef -skippybal- het volgende:
Stockholm Syndrome was echt niet normaal meer![]()
Iemand al een rip er van gevonden![]()
Wie wat waar wanneer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Innuendo het volgende:
Morgen schijnt er nog e.e.a. van Muse @ lowlands op tv te komen.
Ik weet het helemaal niet zeker hoor maar ik ving zoiets gister op.Als het al zou komen dan lijkt me dat het vanavond op Nederland 3 om 23.45 komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |