Daar moet ik heen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Waar staat het dan, en waar zijn kaarten te koop?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dan houden we daar een meet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Op de site van de Brabanthallen staat het ook nog niet en ticketmaster weet ook nog van niets....
Maar ik zal ze er persoonlijk op wijzen![]()
IK WIL EEN KAAAAAARTJE!![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeeeej!
Nou maar hopen dat ik snel genoeg ben voor een kaartje...anders word ik wel beetje pissig![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.microcuts.net/fr/concerts
Op de UK site staat het nog niet...weet het verder ook niet, zit hier nog met rode koontjes op mn bureaustoel te hupsen!!!!!!![]()
Hoezo? Heb jij al kaartjes dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Misstique het volgende:
Tof, ze hebben eindelijk NL in het toerschema opgenomen zie ik. Ik zal er zeker bij zijn..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef Innuendo het volgende:
En ik ga ook zekerteweten, vooral na Ahoy 2003 wat ik echt een heel erg leuk avondje vond. Maar met wie he..
Lijkt mij ook wel, maar het staat alleen nog maar op de Franse versie daarvan. En ik check ong. elke 10 minutenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:36 schreef rena het volgende:
Volgens mij is Microcuts best een betrouwbare website wat dat betreft hoor.![]()
Klopt! Ik zat naast em toen ie je belde!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
Matt belde net, ze komen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
Jeeeeeej! Je hebt toch wel ff VIPkaartje voor me geregeld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
heb je het Ahoy concert al op mp3?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef rena het volgende:
Ik heb ze in 2003 gezien en dat was gewoon magisch, zo geweldigWat een verschrikkelijk goede band is het toch
![]()
![]()
Hoe weet je dat! Bronvermelding graag!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef MCH het volgende:
Dat is zo omdat ze eerst nog op Lowlands spelen. Volgende week zaterdag begint de vvk.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |