Vage recensie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:37 schreef Innuendo het volgende:
Voor de liefhebbers: rapidshare linkje naar de stream van gisteravond: klikkerdeklik
Met een paar MSN-bliepjes, verder uitstekende kwaliteit. Ze waren weer eens in topvorm hoor ik wel...
[afbeelding]
![]()
En het 3voor12 verslag staat hier...
De recensies van 3voor12 zijn nog bombastischer als de muziek zelf!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Innuendo het volgende:
Wat snap je niet, jongen?(Ga is werken man!!)
Je kan al wel meedoen aan de prijsvraag van 3fm. Maar niet verder vertellen hé, anders heb ik minder kans....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Vrieskist het volgende:
Goed nieuws dat er ook nog een apart concert van muse in nederland komtIk zal dit topic goed in de gaten houden ivm voorverkoop data.
Waar is het hele concert te luisteren dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef SlaggY het volgende:
Net het concert van gister even geluisterd. Klinkt echt geweldig, vooral de toegift.![]()
Wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar is het hele concert te luisteren dan?
Da's de laatste helft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef tazman89 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/eo/xnr/laatste.ra
minuut 31...sterkte.
Hier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Op de radio was het vanaf het einde van Citizen Erased te horen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:
- Knights of Cydonia + Space Dementia Outro
- Hysteria
- Supermassive Black Hole
- Showbiz
- Map of the Problematique
- Forced In (Instrumental)
- Bliss
- Citizen Erased
- Apocalypse Please
- Invincible
- Riff + Starlight
- Riff + Plug in Baby
-New Born
---------------
- Time is Running Out
- Stockholm Syndrome
---------------
- Take a Bow
Dit hebben ze toch gespeeld of niet?
Ik heb ook maar de helft gehoord, dat stuk wat op de radio was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ga bidden dat ze Stockholm Syndrom doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Innuendo het volgende:
Volgens teletekst inderdaad vanavond aandacht voor Muse in dat programma rondom Lowlands om 23.45. Dus iedereen met chippies voor de buis vanavond!! (Wedden dat ze weer bijna niks uitzenden?)
Invincible en Starlightquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga bidden dat ze Stockholm Syndrom doen![]()
Doe mij maar het hardere werk van de vorige albumsquote:
Is al een keer gepost.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:08 schreef -skippybal- het volgende:
Check hier trouwens de gitaar van Matthew Bellamy.
Geil ding![]()
Eauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |