Dat was ook mijn gedachten toen ik de OP las.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef frankium het volgende:
Rot nou is voorgoed op!
Wat doe je dan in dit topic, kneus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Bolter het volgende:
Weer zo'n kneus, beetje jammer.
dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Totaal overbodig topic!
Noobs pwnen, elke week weer, das grappig. verzin iets origineels.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne pwnt wel hendig veel n00bs !!!
quote:
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kom op zeg, bedenk eens wat origineels en ga eens wat anders afzeiken.
Je zei ''Tyfonne''quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Skaai het volgende:
Maak er dan wat leuks van! Tyfonne ofzo, maar dit is niks
en kampersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne pwnt wel hendig veel n00bs !!!
Tyfonne.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Skaai het volgende:
Maak er dan wat leuks van! Tyfonne ofzo, maar dit is niks
Ze heeft maar 1 kleurquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.![]()
Gast, lees daar gewoon even overheen, als je door zoiets jezelf al laat opfok!ken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.![]()
hoi Yvonnequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:08 schreef AIC het volgende:
Ik vind Piemel gewoon een beter woord als Penis.
En het gebrek aan tieten in dit topic is schrijnend
Hee, is dat niet "2 vriendinnen maken 1 buurjongen dikkelul helemaal gek"quote:
Hebben? Je krijgt er ook gratis naaktfoto's van een behaarde kut(wijf) erbijquote:
Jammer, ik had nog wel wat rot nou gewild, jammer dat het op is..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef frankium het volgende:
Rot nou is voorgoed op!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog wel wat rot nou gewild, jammer dat het op is..
Iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
Vermoeiend
Je vergat het slotjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef yvonne het volgende:
Vermoeiend
Dat bedoel ik,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef SHE het volgende:
Ik heb liever dat je normaal doet tegen Yvonne
Ze kan je kloten eraf bijten en deze aan dat loeder van een moeder van je voeren...
dus eh..
Luiquote:
Dat klinkt best geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,
en van vervelende wijven bijt ik d'r tepels eraf, flos er ff m'n tanden mee en spuug ze in de goot, don't fuck with me, beware.
Jij hebt wel enorme kieren tussen je tanden zitten dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,
en van vervelende wijven bijt ik d'r tepels eraf, flos er ff m'n tanden mee en spuug ze in de goot, don't fuck with me, beware.
Eerst fijn kauwen slimboquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij hebt wel enorme kieren tussen je tanden zitten dan?![]()
Whehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |