Dat was ook mijn gedachten toen ik de OP las.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef frankium het volgende:
Rot nou is voorgoed op!
Wat doe je dan in dit topic, kneus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Bolter het volgende:
Weer zo'n kneus, beetje jammer.
dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Totaal overbodig topic!
Noobs pwnen, elke week weer, das grappig. verzin iets origineels.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne pwnt wel hendig veel n00bs !!!
quote:
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kom op zeg, bedenk eens wat origineels en ga eens wat anders afzeiken.
Je zei ''Tyfonne''quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Skaai het volgende:
Maak er dan wat leuks van! Tyfonne ofzo, maar dit is niks
en kampersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne pwnt wel hendig veel n00bs !!!
Tyfonne.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Skaai het volgende:
Maak er dan wat leuks van! Tyfonne ofzo, maar dit is niks
Ze heeft maar 1 kleurquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.![]()
Gast, lees daar gewoon even overheen, als je door zoiets jezelf al laat opfok!ken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:58 schreef frankium het volgende:
[..]
Elke keer als ik inlog zit die Yvonne te huilen met haar kut kleurtjes en penissen van dr dochter haar vriend. Opzouten dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |