Nee, dat soort mensen zullen ze niet als eerste uitkiezen voor een baan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:16 schreef appelsap het volgende:
Als je tot die tijd niet werkt en na je studie pas gaat werken staat dat toch ook niet goed?
Kom je aanzetten met een CV zonder enige werkervaring.
edit: net of het uitmaakt wat voor werk je doet.
Ik vind dat het er meer om gaat dat je werkt.
Het gaat om de ervaring en hetgeen wat je er van leert.
(en natuurlijk om het geld)
Ik ga ook slapen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef zarGon het volgende:
Menschen, het was weer leuk vandaag..
Morgen werken, moet dus gaan![]()
XBM en appelsap, en de rest![]()
truste allemaal
tot morgen!
Trustequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen.
Yvana komt niet meer geloof ik.
Nee man, ik krijg alles van mijn pa!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Number 2 has entered the building!
Goedemorgen allemaal
Lekker werken, zoals het hoort
Tegenwoordig bestaat er ook al plastische chirugie hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:57 schreef JohanTop het volgende:
Ik denk dat ze uitslaapt
Schoonheidsslaapjes zijn nu eenmaal nodig voor zulke prinsesjes![]()
Ken ze wel gebruiken inderdaad, want ze is 13 kilo te dikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef optifree het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat er ook al plastische chirugie hoor![]()
Zij is 1,69 en 65 kilo (schatting van haar)..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:30 schreef JohanTop het volgende:
13kg te dik?!![]()
![]()
![]()
Dan liever zoals mij
klein
1m70
en toch slechts 56kg
Owh meennn.. dit post je in #12?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef ArendBarend het volgende:
Ze is er niet eensff serieus, dit topic gaat nergens over
Mja, ik heb zomaar het gevoel dat ze niet eens meer terugkomt, alles is ook wel zo'n beetje gezegd eigenlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef ArendBarend het volgende:
De 11 voorgaande delen waren kwaliteitstopics in vergelijking met deze bagger![]()
Er zijn geruchten de wereld ingeholpen door sommige mensen (ehumquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik heb zomaar het gevoel dat ze niet eens meer terugkomt, alles is ook wel zo'n beetje gezegd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |