thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Boeman het volgende:
Done
Met foto's en al.. (als bewijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar hoe lang zou ze dat volhouden?![]()
Nouja, over 2 dagen zullen we haar eerste werkverslag krijgen![]()
Jij doet ook vwo, waarom hoor ik jou niet zo praten? werk jij btwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik denk niet lang, want werken voor minderwaardige mensen maakt jezelf toch nog zieliger..
Ik ben benieuwd.
Foto?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef JohanTop het volgende:
1. Zelfs ik ben knapper, jij bent gewoon lelijk
Omdat ik kennis heb van hoe de maatschappij in elkaar steekt en niet te oppervlakkig ben om te denken dat de hele wereld aan mijn voeten ligt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij doet ook vwo, waarom hoor ik jou niet zo praten? werk jij btw
Krantenwijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan maandag weer beginnen met mijn krantenwijk![]()
Nu maar hopen dat ik ook nog een weekje in de fabriek kan werken, ik heb geld nodig![]()
Zit nu al 2 weken op doktersadvies thuis. Het is nu wel genoeg geweest
Voor Yvana natuurlijk veel te minquote:
Toch vreemd, wij zijn blij dat we mogen en kunnen werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan maandag weer beginnen met mijn krantenwijk![]()
Nu maar hopen dat ik ook nog een weekje in de fabriek kan werken, ik heb geld nodig![]()
Zit nu al 2 weken op doktersadvies thuis. Het is nu wel genoeg geweest
Ik heb ook een krantenwijk.quote:
Je zag de PI?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik heb ook een krantenwijk.
Discipline! En het is gewoon makkelijk verdiend, niks pauper aan.
Ik vind aarbeien plukken erger.
Mja ze vindt dat kinderarbeidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor Yvana natuurlijk veel te min![]()
Heeft ze uitgebreid afgekeurd in het 1e of 2e deel
Wel moeilijk om een jongen en meisje te vergelijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef JohanTop het volgende:
Hmm.. kijk straks maar ff int foto topicover 5mins ofzo :p
Normale instelling dacht ik tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef appelsap het volgende:
[..]
Toch vreemd, wij zijn blij dat we mogen en kunnen werken.
Heb ik ook 3 zomervakanties gedaan jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik heb ook een krantenwijk.
Discipline! En het is gewoon makkelijk verdiend, niks pauper aan.
Ik vind aarbeien plukken erger.
Ze kan 80 euro verdienen per maand met 4 dagen werken.. ipv de 50, waar ze nog om moet smeken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Normale instelling dacht ik toch
ben blij dat ik daarmee genoeg geld verdien om te kunnen doen wat ik wil
Ik iig niet neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze kan 80 euro verdienen per maand met 4 dagen werken.. ipv de 50, waar ze nog om moet smeken...
Alles van haar wordt door haar vader betaald en moet tot haar 23/24ste..
als je 24 ben, wil je toch geen geld meer van je vader![]()
Natuurlijk zou het makkelijk zijn als je alles zo voorgeschoteld zou krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef zarGon het volgende:
als je 24 ben, wil je toch geen geld meer van je vader![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |