en jij dan....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
Seksie beesten.
Ah.. dus als ik een roodharig persoon in een knalroze shirt zie lopen moet jij het zijn..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh heb toch zo'n fout shirt gekocht voor morgenKnalroze
![]()
Ik schaam me diep
Bij sommige vraag je echt af of het niet zo bedoeld was...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die's cool, jah. Heerlijk, die onvermoedde subtext.
Mja, maar sommigen zijn ook redelijk vergezocht. Seduction of the Innocent is overigens de titel van een boek/studie uit de jaren 50 die bijna de comicindustrie om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
Bij sommige vraag je echt af of het niet zo bedoeld was...
en alles al in dozen gestopt, of was je daarom vanochtend niet zo vroeg bezig hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef TehRockstar het volgende:
Jeh, Stroekie.
Ik werd wakker van de kou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alles al in dozen gestopt, of was je daarom vanochtend niet zo vroeg bezig hier![]()
Heb jij ook zo'n woest begroeide borst?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn homoshirt is lekker subtieler.
[afbeelding]
Als-ie zijn haar knipt en een beetje creatief met lijm omgaat, vast wel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:31 schreef Vlarp het volgende:
Heb jij ook zo'n woest begroeide borst?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als-ie zijn haar knipt en een beetje creatief met lijm omgaat, vast wel...
Ja, tuinkers en basilicum staat erop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n woest begroeide borst?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, tuinkers en basilicum staat erop.
Nee, gayvriendje vroeg me vandaag of ik morgen met m meega bootjes kijken, maar ik zei 'nee'quote:
Het moet er ooit van komen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, gayvriendje vroeg me vandaag of ik morgen met m meega bootjes kijken, maar ik zei 'nee'![]()
![]()
Heb jij homovriendjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, gayvriendje vroeg me vandaag of ik morgen met m meega bootjes kijken, maar ik zei 'nee'![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |