Nee hoor dat valt wel mee. Belgjes zijn lievquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef pievdb het volgende:
Oooohw, ja, laten we Belgjes pesten.
volgende topictitle: Belgje pesten: wie doet mee?
Ja wat doe jij hier dan ook zo vroegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:42 schreef TehRockstar het volgende:
Jeetje, wat is het vroeg.
dan mag je nu alvast wel een speculaasje hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Mooooogguh. Bijna weekendLange dag voor de boeg
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef NathaN het volgende:
Er zitten hier ook best slechte homootjes.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef NathaN het volgende:
Er zitten hier ook best slechte homootjes.
quote:
Werk jij bij McDonalds?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef Rood_schaap het volgende:
Heeft meneer (lees: Stroekie) wat in petto dan?
Kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef NathaN het volgende:
Je zei meneer tegen hem.
Gelukkig doe ik dankbaarder (quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef NathaN het volgende:
Nouja, het was ooit een verkoopargument van ze...
Soms ben ik zondig. Dan ga ik bij de mac etenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef NathaN het volgende:
Gelukkig maar. McD. is ook niet te vreten, natuuurlijk.
Ik verf het roodquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef NathaN het volgende:
Dat zijn je dagen als zwart schaap?
I'm a human being so mostly harmless volgens Marvinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Heeft meneer (lees: Stroekie) wat in petto dan?
Het leek me al niet je natuurlijke vachtkleur.quote:
Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
I'm a human being so mostly harmless volgens Marvin
en ja ik heb best een gebruiksaanwwijzing. Sterker nog daar wordt nog dagelijks een nieuw hoofdstuk aan toegevoegd![]()
Tjaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het leek me al niet je natuurlijke vachtkleur.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef NathaN het volgende:
...moet op zijn wortels letten?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik er vannacht al om 3 uur in lag..
Ik ga nu dus ook even "ontbijten"
Hmm, ik ga lekker nog van een week vakantie genietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ookEn dan half zeven er weer uit
Ben best wel gaar
![]()
![]()
Florinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef NathaN het volgende:
Die waren altijd vaste prik bij Florin, toen ik daar nog geregeld at.Ben er al tijden niet meer geweest, eigenlijk.
Vast in Utrecht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Florin.... Beetje saaie boel daar
Yup. Daar heeft ooit nog een deel van een [HOMO]meet plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Vlarp het volgende:
Vast in Utrecht?
Da's omdat ik er niet meer kom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Rood_schaap het volgende:
Florin.... Beetje saaie boel daar
Dat was in de tijd dat ik meetings nog verachttequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. Daar heeft ooit nog een deel van een [HOMO]meet plaatsgevonden...
Geen idee of je erbij was. Ik was er ook niet bij, maar woonde er toen nog vlak naast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Dat was in de tijd dat ik meetings nog verachtte
Ik had er laatst nog een borrelquote:
Ik vind de verbouwing van Chueca erg tegenvallen. Beetje geverfd, meer niet. Maar goed, je kan ook niks anders met dat pand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik had er laatst nog een borrelZo saai
Vind de Chueca veel interessanter
Het ziet er niet uit binnen, maar t is wel gezellig daarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind de verbouwing van Chueca erg tegenvallen. Beetje geverfd, meer niet. Maar goed, je kan ook niks anders met dat pand.
Chueca is alleen interessant als je interessant gezelschap of uitzicht hebt.
Nee, het is echt moeilijk om in Utrecht wat te krijgen. Je moet sowieso al minstens 4 jaar ingeschreven staan om überhaupt in aanmerking te komen voor woonruimtequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Vlarp het volgende:
Utrecht is leuk
Zijn er makkelijk huisjes / appartementjes te vinden?
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Vlarp het volgende:
Utrecht is leuk
Zijn er makkelijk huisjes / appartementjes te vinden?
Ik heb het in een keer goed getroffen met mijn kamerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...
Hoi Nathan!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee, het is echt moeilijk om in Utrecht wat te krijgen. Je moet sowieso al minstens 4 jaar ingeschreven staan om überhaupt in aanmerking te komen voor woonruimte![]()
Aldus www.woningnet.nlquote:Voor huurwoningen in de Regio Utrecht:
Bij flatwoningen geldt een gemiddelde wachttijd van drie jaar of langer. Voor beneden-, boven- en eengezinswoningen geldt een gemiddelde wachttijd van zeven jaar of langer.
Of heb jij gewoon zo'n huisbaas die geen geld als huur wwil maar sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer goed getroffen met mijn kamerIk had geluk
Rotterdam en Utrecht zijn favoriet. Al sta ik in Rotterdam al dik 2 jaar ingeschreven..quote:
3 à 4 jaar voor de goedkopere huurwoningen. Maar ik reageer al op duurdere huizen om sneller iets te hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:48 schreef NathaN het volgende:
Ik vind Utrecht dan weer leuker. Maar da's persoonlijk. Wat is de gemiddelde wachttijd in R'dam, eigenlijk?
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of heb jij gewoon zo'n huisbaas die geen geld als huur wwil maar sex
Dan snap ik niet dat je sex met hem zou willen ipv huur.quote:
Betaal relatief weinig huurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je sex met hem zou willen ipv huur.
Tijd voor een nieuwe, sexier huisbaas, dus.
Niet doen! Denk aan spareribs!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:58 schreef Rood_schaap het volgende:
Betaal relatief weinig huurDus sex met hem is gelukkig niet nodig
Alleen de gedachte al
Oh heb toch zo'n fout shirt gekocht voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef wonderer het volgende:
http://www.superdickery.com/seduction/1.html
Ik heb er gewoon schijt aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:15 schreef NathaN het volgende:
Maar niet diep genoeg om het niet aan te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |